SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Format:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015 WK Loting.
First Round DrawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schedule of Play
First RoundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Second Round
Saturday December 27
Afternoon Session
13:40 Robert Thornton v Ronnie Baxter 4-0
15:15 Terry Jenkins v Lawrence Ryder 4-0
16:45 Peter Wright v Ronny Huybrechts 4-1
Evening Session
20:10 Dave Chisnall v Benito van de Pas 2-4
21:40 Michael van Gerwen v Sascha Stein 4-1
23:15 Gary Anderson v Jelle Klaasen 4-3
Sunday December 28
Afternoon Session
13:40 Andy Hamilton v Kyle Anderson 4-2
15:15 Cristo Reyes v Kevin Painter 4-3
16:45 Ian White v Kim Huybrechts 3-4
Evening Session
20:10 Darren Webster v Dean Winstanley 3-4
21:40 Phil Taylor v Mark Webster
23:15 Adrian Lewis v Keegan Brown
Monday December 29
Afternoon Session
13:40 Brendan Dolan v Michael Smith
15:15 Max Hopp v Vincent van der Voort
16:45 Raymond van Barneveld v Jamie Caven
Evening Session
20:10 James Wade v Stephen Bunting
Third Round
21:40 Michael van Gerwen v Terry Jenkins
23:15 Benito van de Pas v Robert Thornton
Tuesday December 30
Afternoon Session
13:40 Peter Wright v Andy Hamilton
15:15 Gary Anderson v Cristo Reyes
16:45 Dean Winstanley v Hopp/Van der Voort
Evening Session
20:10 A Lewis/Brown v Van Barneveld/Caven
21:40 Phil Taylor v Kim Huybrechts
23:15 Wade/Bunting v Dolan/M Smith
Quarter-Finals
Thursday January 1
20:10 Wright/Hamilton v G. Anderson/Reyes
22:00 Van Gerwen/Jenkins v Van de Pas/Thornton
Friday January 2
20:10 Taylor/K. Huybrechts v /Winstanley/Hopp/Van der Voort
22:00 Lewis/Brown/Van Barneveld/Caven v Wade/Bunting/Dolan/Smith
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
Nationaliteiten (21):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
Alexandra Palace, London.
Wanneer?
18-23 december, 27-30 december, 1-4 januari.
Kan ik dit ook ergens zien?
Ja, op RTL7 (of je zoekt een Sky Sports stream).![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 23:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vond de opkomstmuziek van Jelle bij de BDO wel goed.
Deze?![]()
Dacht al dat Brown wel wat weg had van de gemiddelde Middlesbrough-fans die ik vandaag zag. Zie nu dat ie 30 kilometer verderop geboren is, een grote inteeltbende daar in het noordoosten.![]()
Dat roze shirt past niet bij zijn uitstraling van een Joegoslavische oorlogsmisdadiger."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dat zou je bijna wel zeggen ja...quote:
Nee, het was iets met of van Needlejuice geloof ik, klonk wel appart. Zeker in die entourage![]()
Zijn kleding zegt ook wel iets.quote:Op zondag 28 december 2014 23:07 schreef Grifte het volgende:
Dacht al dat Brown wel wat weg had van de gemiddelde Middlesbrough-fans die ik vandaag zag. Zie nu dat ie 30 kilometer verderop geboren is, een grote inteeltbende daar in het noordoosten.
helemaal in de warRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Ik print het uit en leg het op mijn nachtkastje.quote:Op zondag 28 december 2014 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed op weg in ieder geval![]()
Mooi.quote:Op zondag 28 december 2014 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Ik print het uit en leg het op mijn nachtkastje.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Ach, het was op zich wel lachen om met 7000 man in het uitvak te staan. Maar heb zelden zo'n overvloed aan malloten en inteeltfiguren gezien, ongelooflijk.quote:Op zondag 28 december 2014 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zijn kleding zegt ook wel iets.
helemaal in de war![]()
Sharkpot.quote:Op zondag 28 december 2014 23:10 schreef Max23 het volgende:
Die Brown is een soort kruising van Lewis en LloydVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
na de wedstrijd lekker het thuisvak opzoeken voor een robbertjequote:Op zondag 28 december 2014 23:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ach, het was op zich wel lachen om met 7000 man in het uitvak te staan. Maar heb zelden zo'n overvloed aan malloten en inteeltfiguren gezien, ongelooflijk.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik zei toch dat Keegan Brown gaat winnen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Niet doen dan word je uitgelachen hier.quote:Op zondag 28 december 2014 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zei toch dat Keegan Brown gaat winnen.UI Made bij VanilleKwark.![]()
Fort Alpha, bazenserie was datquote:Op zondag 28 december 2014 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
Tatumdie heeft ook nog nooit wat zinings gedaan in der leven volgens mij
![]()
![]()
Dat verklaart deze breakquote:
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: