Nee, dit is triphop.quote:
Ik vind Third beter. Zit meer power in.quote:Op zondag 28 december 2014 22:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit nummer en Dummy dus ook gaat wel als een nachtkaars uit..
Bertje!quote:
indoctrinatie helptquote:Op zondag 28 december 2014 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Iets vaker draaien nog.Dat was bij mij de truuk.
Bertquote:
Ja hequote:Op zondag 28 december 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Third beter. Zit meer power in.
quote:Op zondag 28 december 2014 22:27 schreef D. het volgende:
Nouja, leuk dat anderen er zo van kunnen genieten
WAKKER WORDEN!!!!quote:
Meh, haalt het niet bij Portishead. Mist over het algemeen het donkere en niet echt de krautrocksound, op Angel van Massive na.quote:Op zondag 28 december 2014 22:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Tricky, Massive Attack...ook jouw ding ?
Tricky op LL.. hele optreden met je rug naar het publiek staan..quote:Op zondag 28 december 2014 22:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Doe mij tricky en massive toch maar. sorry.
's ochtends or 's avonds?quote:Op zondag 28 december 2014 22:28 schreef HPLC het volgende:
Zie morgen dat er 2 prima uurtjes zijn tussen 7 en 9. Nu al zin in
De eigenzinnigen zijn het beste.quote:Op zondag 28 december 2014 22:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tricky op LL.. hele optreden met je rug naar het publiek staan..
Wordt wel gecompenseerd met de presentatie, dat weet je.quote:Op zondag 28 december 2014 22:28 schreef HPLC het volgende:
Zie morgen dat er 2 prima uurtjes zijn tussen 7 en 9. Nu al zin in
Zie dan ook Radiohead.quote:Op zondag 28 december 2014 22:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De eigenzinnigen zijn het beste.
Onwijs zonde inderdaad. Ik weet waar ik de komende reclame even tijd aan ga bestedenquote:
ah je bent weer wakker?quote:
wut?quote:Op zondag 28 december 2014 22:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wordt wel gecompenseerd met de presentatie, dat weet je.
Nee maar, sommige optredens daargelaten, i'll take Topley-Bird en Goldfrapp over Gibbons anytimequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |