Wacht, heb ik jou ook?!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:25 schreef As1981 het volgende:
Lief lootje,
Vind jij het heel erg als ik mijn enveloppe straks al de 14de open maak rond 21.00 uur ofzo?
Wij hebben net definitief besloten dat we de 15de de verjaardag van Kyan vieren en ik vind het dan niet leuk als ik ook cadeautjes ga open maken.
Ik beloof dat ik dan wel pas kom posten/raden de 15de.
Vind je het heel vervelend dan snap ik dat en dan geef ik er die 15de wel een draai aan.
quote:Op maandag 5 januari 2015 22:43 schreef Loj het volgende:
[..]
Ah! Een elfje voor jou dan:
Kyara
Geen kloon
Wat een pech
Haar kloon is weg
Verdriet
En nee ik ben niet je kloon
Mijn kloon is ook een beetje afwezig sinds ik haar heb vergeleken met een draak... Maar wel een hele sexy draak!
Liefde.... Waar ben je?
quote:Op maandag 5 januari 2015 22:51 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Ik ben ook niet je kloon. Maar, omdat ik het zielig vind dat je kloonloos bent
[ link | afbeelding ]
Hoi,quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:29 schreef SpeesILoveyou het volgende:
Hoi Spees,
Ik hoop dat je dit lees(t)
Mijn liefde voor jou groeit elke dag
Oh sorry was niet op mijn bestquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:00 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ja, jij richt je bericht aan mij met je "Lief lootje"!
Zijn wij dus familie van elkaar?quote:Strange Fact About Blue-Eyed People
If you have blue eyes, you are very likely related to every other blue-eyed person on the planet!
That's the word from researchers at Copenhagen University in Denmark, who conclude that everyone with blue eyes descends from a single "founder," an ancestor whose genes mutated 6,000 to 10,000 years ago, reports USA Today. Until then, everyone had brown eyes.
Led by geneticist Hans Eiberg, the study began in 1973 when he researched a Danish father with 17 children who carried the gene for both blue and brown eyes. Eventually, Eiberg was able to trace the trait for blue eyes to a specific area near the gene OCA2. Next, the Copenhagen team tested 155 people from Scandinavia, Turkey, Jordan and India, all of whom had blue eyes, to see if they had similar DNA sequences in that gene. They weren't just similar; they were identical. That told the scientists that the mutation for blue eyes happened so recently that it hadn't had time to change, reports USA Today.
Human beings have two genes for eye color; one is inherited from the father and the other from the mother. Since brown eyes are dominant, a person could have a gene for blue eyes and one for brown eyes and he or she would have brown eyes. For someone to have blue eyes, he or she must have two genes for blue eyes.
In human beings, brown eyes are the default, and blue occurs only when that default is turned off. Eiberg says when the first blue-eyed mutation occurred, the person who carried it would have had brown eyes. But as time proceeded, a man and a woman who each carried that one blue-eyed gene mutation mated and produced the world's first blue-eyed baby. Eiberg suspects that would have been a huge surprise to them. "If the child was the only one to have blue eye color and everyone else has brown, it could have been very interesting," he told USA Today.
Today, some 300 million people carry that one mutation, and it is still not known why it is so common in some populations. Blue eyes are relatively rare in the United States, but very common in countries near the mutation epicenter, which the researchers have pinpointed to be somewhere in the Balkans or near the Black Sea. In Estonia, for example, 99 percent of the population has blue eyes, while 75 percent of Germans have blue eyes.
If you have blue eyes, that means you are related to Brad Pitt, Courteney Cox, Uma Thurman, Kate Walsh, Reese Witherspoon and Elijah Wood.
The study findings were published in the journal Human Genetics.
Goed handwerk? Kom maar door! Ik doe wel met je mee!quote:Op zondag 4 januari 2015 23:24 schreef Mangostine het volgende:
[..]Geyl!
Mag ik hem met Jesus he knows me van Genesis, en dan ritmisch vibrerend op de maat van Phil's slagwerk?![]()
Dat zou echt een dream come true zijnen dan ook nog zo warm wollig en met ribbeltjes, goed man.
Is dit trouwens een hint; haal je bevrediging uit een goed handwerkje?
Woah, een rebusquote:
When I get home, babe, gonna light your firequote:
quote:Op zondag 28 december 2014 21:16 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Ohhh <3 <3 <3 miten makea
En och what a shame,
Mijn Fins reikt stiekem ook niet verder
dan mijn eigen nickname
Dat neemt niet weg,
dat ik er niet van hou
als je in welke taal dan ook zegt
ik hou van jou
quote:Op zondag 4 januari 2015 19:23 schreef elamaniLOVE het volgende:
Allerliefste Elamanilo,
Er ontbreekt nog een kleinigheidje op je lijst
Woon je in Groningen, Maastricht of Zeist?
Voeg je je adres nog even toe?
dank je wel en I love you!
Lieve Juf, voor wat hoort wat..quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:46 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Woah, een rebus![]()
Ik heb m'n lijstje inderdaad wat cryptisch (of juist breed) ingevuld, zal wel komen omdat ik psycholoog benIk word nu wel heel nieuwsgierig naar wie er een oogje op me heeft, mag ik al een hint..?
Familie van elkaar?quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:46 schreef Ojos_Azuros het volgende:
[..]
Zijn wij dus familie van elkaar?
Dat blijft nog een geheimpje, even maar.
Wat een slechte rijm is dit
Het kan niet altijd zijn de shit
Een geüpdatete (quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:34 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Familie van elkaar?
Dat lijkt me niet helemaal waar
Jouw ogen zijn toch kunstmatig aangelegd door een arts
Ik blijf erbij, het is iets aparts!
Vrees dat het slechte rijmen is overgeslagen
Hoop dat ik je met dit geouwehoer nog iets kan behagen
Wel heb ik mijn lootje geupdate
Dat je dat maar even weet!
quote:
Mijn geheime aanbidster,quote:Op zondag 4 januari 2015 19:23 schreef elamaniLOVE het volgende:
Allerliefste Elamanilo,
Er ontbreekt nog een kleinigheidje op je lijst
Woon je in Groningen, Maastricht of Zeist?
Voeg je je adres nog even toe?
dank je wel en I love you!
[ afbeelding ]
Oehlalaquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:53 schreef Mineola het volgende:
[..]Wat een keurige tekst eigenlijk nog!
Oh en kloontjelief, heb je al een hintje voor mij? *wink*
Hee mijn lieve mangokloon,quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:34 schreef WorshipTheMango het volgende:
[..]
Goed handwerk? Kom maar door! Ik doe wel met je mee!![]()
![]()
![]()
En tegen een beetje prutsen zeg ik ook geen nee.
hoi hoi hier met wil alles goedquote:Op maandag 5 januari 2015 18:19 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Hoi Allerliefste Wil,
Ik hou niet zo van hobbies. Ik kan niet zo veel. Kan niet breien niet haken niet naaien. Boekjes lezen vind ik heel erg leuk. Maar daarvan heb ik er al heel erg veel!! Ik doe trouwens wel een beetje liegen. Want breien kan ik wel. Maar dan gewoon rechttoe rechtaan. Sjaals enzo. Foto's maken vind ik ook echt heel erg leuk. Dingen pimpen van de action heb ik nog nooit gedaan. Is dat leuk?
Kusjes Hilzillah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |