ok hermannquote:Op zondag 28 december 2014 22:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
that's is een afkorting van that is dus je mag het niet aan elkaar schrijven
kthxbquote:Op zondag 28 december 2014 22:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
that's is een afkorting van that is dus je mag het niet aan elkaar schrijven
best nice welquote:Op zondag 28 december 2014 22:13 schreef deadprez het volgende:
Paus is trouwens al best lang gebanned
mweh boeit me allemaal niet zoveel, maar ik vind het best lang voor wat hij gedaan hadquote:
Hoge bomen vangen veel wind. Ik krijg ook altijd gelijk een heel lange ban voor kleine dingetjes.quote:Op zondag 28 december 2014 22:13 schreef deadprez het volgende:
Paus is trouwens al best lang gebanned
ik heb geen idee, wat heeft hij geflikt dan?quote:Op zondag 28 december 2014 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
mweh boeit me allemaal niet zoveel, maar ik vind het best lang voor wat hij gedaan had
Ik kan me niet voorstellen dat jij bans krijgt.quote:Op zondag 28 december 2014 22:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoge bomen vangen veel wind. Ik krijg ook altijd gelijk een heel lange ban voor kleine dingetjes.
foto van random partyflock chick in topic gepost en gezegd dat hij het wasquote:Op zondag 28 december 2014 22:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb geen idee, wat heeft hij geflikt dan?
Ik krijg nooit meer bans.quote:Op zondag 28 december 2014 22:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoge bomen vangen veel wind. Ik krijg ook altijd gelijk een heel lange ban voor kleine dingetjes.
Privéfoto's en een keer voor een anatomie van de vaginatekeningquote:Op zondag 28 december 2014 22:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij bans krijgt.
Oja, dat was niets bijzondersquote:Op zondag 28 december 2014 22:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
foto van random partyflock chick in topic gepost en gezegd dat hij het was
Natuurlijk, hipsterfeelings.quote:Op zondag 28 december 2014 22:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij wilt natuurlijk lekker anders zijn, snap ik best hoor.
Meestal hebben users die zelf al eens een keer gepost, zoals met braddie.quote:Op zondag 28 december 2014 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoe komt men sws aan al die "privéfoto's "
Idd.quote:Op zondag 28 december 2014 22:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Meestal hebben users die zelf al eens een keer gepost, zoals met braddie.
quote:Op zondag 28 december 2014 22:17 schreef Chai het volgende:
Die gele tand die ik vanmiddag postte was eigenlijk ook een privéfoto bijv.
ja zeg het nog maar een keer voor als een mod het gemist heeftquote:Op zondag 28 december 2014 22:17 schreef Chai het volgende:
Die gele tand die ik vanmiddag postte was eigenlijk ook een privéfoto bijv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |