quote:Op zondag 28 december 2014 22:04 schreef Der_Mann het volgende:
iedereen die op DjeDje haat:
[ afbeelding ]
nou vooruit maar weerquote:Op zondag 28 december 2014 22:05 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks verneukt. Ik wist al dat het op mobiel even ging duren. Maar jullie autisten hebben nooit geduld.
Doe jij nooit zeker.quote:Op zondag 28 december 2014 22:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Met kanker schelden, hoe laag ben je dan
Altijd maar met je vingertje wijzen en de moraalridder uithangen hier in KLB!!1quote:
Orvelte ftwquote:Op zondag 28 december 2014 22:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
sowieso hebben wij in Drenthe wel betere scheldwoorden dan kanker
Ach gossie, wil je er over praten?quote:Op zondag 28 december 2014 22:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Met kanker schelden, hoe laag ben je dan
watquote:Op zondag 28 december 2014 22:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben jij zo dom dat je je afvraagt of ik nou werkelijk dom ben?
Héquote:
ja asjeblievvquote:Op zondag 28 december 2014 22:07 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ach gossie, wil je er over praten?
Dat is interresant. Jij bent de eerste die het ziet.quote:Op zondag 28 december 2014 22:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Altijd maar met je vingertje wijzen en de moraalridder uithangen hier in KLB!!1
/copthorne
quote:Op zondag 28 december 2014 22:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is interresant. Jij bent de eerste die het ziet.
Maar goed dat komt van een undercoveradmin die iemand gelijk bant omdat hij een topic maakt over een gebande user terwijl diegene zelfs nog nooit een note heeft gehad en altijd netjes post.
Lach wat meer in het leven, zal je goed doen.
/wickedman
Orvelte mag je niet eens met de auto komen man.. zelfs de Zaanse schans is beter dan datquote:Op zondag 28 december 2014 22:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. Wel afgelopen jaar nog gewerkt op zo'n beurs.
Oh mocht ik wel. Spullen uitladen voor het kraampje. Daarna in zo'n weiland parkeren.quote:Op zondag 28 december 2014 22:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Orvelte mag je niet eens met de auto komen man.. zelfs de Zaanse schans is beter dan dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |