Oh oké. Heheh, nja veel mensen op marokko.nl hebben volgens mij ook wel het idee dat hier alleen maar racistische PVV'ers komen. Niet geheel onterecht ook, maar gelukkig zijn er ook genoeg normale mensen hier.quote:Op zondag 28 december 2014 23:05 schreef Crip het volgende:
Topics in onzin worden na 5 dagen automatisch verwijderd als ze geen ups hebben gehad.
Ha, mnl. Sommigen vinden mij een overloper/landverrader omdat ik hier kom en daar zo goed als weg ben. Maarja dat zijn ook alleen de gastjes met een IQ van 12.
True, genoeg weirdos soms beetje te veel. Maar dat is precies zo het geval bij m.nl ik was daar ongeveer 7 jaar actief en jaren terug was het sws veel leuker nu hebben die weirdos daar een beetje overgenomen en weinig kwaliteitusers waar je mee kan lachen. Dat is nog niet het geval met FOK!.quote:Op zondag 28 december 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh oké. Heheh, nja veel mensen op marokko.nl hebben volgens mij ook wel het idee dat hier alleen maar racistische PVV'ers komen. Niet geheel onterecht ook, maar gelukkig zijn er ook genoeg normale mensen hier.
Nou..quote:
Ja, jij hebt niks gewonnen.quote:
Ga eens een week daar rondhangen, je wilt jezelf ophangen.quote:
Misschien binnenkort eens een account aanmaken, ben wel benieuwd.quote:Op zondag 28 december 2014 23:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Ga eens een week daar rondhangen, je wilt jezelf ophangen.
Er zijn genoeg leuke users don't get me wrong one luv voor mijn mocro's maar de people die daar op de voorgrond staan.![]()
Je gaat FOK! appreciëren .
De waarheid is hard my love.quote:Op zondag 28 december 2014 23:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind dit vrij hard klinken.
haha madquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |