En dan meteen Blower's Daughter erachteraanquote:Op zondag 28 december 2014 21:57 schreef Cee het volgende:
Zo veel mensen hier die straks No Surprises voor 't eerst gaan horen.Ben benieuwd wat ze ervan vinden.
Wat Blof probeert doet Stef gewoonquote:Op zondag 28 december 2014 21:57 schreef peaceman het volgende:
Was ik maar een dichter, dan kon ik dichter bij jou zijn.
Goede kanshebber, al vind ik Kronenburger Park ook heel mooi, als die erop staat.quote:Op zondag 28 december 2014 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Het favoriete nummer op de cd Pop in je Moerstaal dat tevens nog voorbij moet komen
Ik ben benieuwd of ik hem inderdaad niet ken jaquote:Op zondag 28 december 2014 21:57 schreef Cee het volgende:
Zo veel mensen hier die straks No Surprises voor 't eerst gaan horen.Ben benieuwd wat ze ervan vinden.
Dank.quote:
Voor het eerst?quote:Op zondag 28 december 2014 21:57 schreef Cee het volgende:
SLaap lekkerquote:Op zondag 28 december 2014 21:58 schreef nipeng het volgende:
[..]
Dank.
Morgen doe ik weer mee vanaf:
823 Crowded House ~ Four Seasons In One Day
of
822 Japan ~ Nightporter.
Ja! Heb even genoten netquote:Op zondag 28 december 2014 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxje heb je Celinegodin gehoord?
Zo mooi...quote:Op zondag 28 december 2014 21:57 schreef Cee het volgende:
Wel een goed instapnummer voor mensen die niet al te bekend zijn met Radiohead.quote:Op zondag 28 december 2014 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, gezien het aantal vraagtekens in de lijstjes hier is het geen Bohemian Rhapsody.
Was ook het trouwliedje bij het huwelijk van mijn schoonzus.quote:Op zondag 28 december 2014 21:57 schreef PippenScottie het volgende:
Trouwliedje bij huwelijk van mijn zus.
Mooi liedje hoor! Sowieso is Stef Bos een held.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |