Oh, is dit het?quote:Op zondag 28 december 2014 21:23 schreef cynthiavliet345 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jaquote:
Omdat verwijderde post, dus jouw post was eigenlijk wel 301quote:Op zondag 28 december 2014 21:25 schreef Fokker89 het volgende:
Hoezo kon ik niet meer posten na post 300
ahquote:Op zondag 28 december 2014 21:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat verwijderde post, dus jouw post was eigenlijk wel 301
oh dacht dat hij bedoelde dat hij ging stoppen toen hij zei dat hij na anita&ed geen verzoekjes meer kon aannemenquote:
Ik denk dat het hem gewoon wat te emotioneel wordt.quote:Op zondag 28 december 2014 21:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh dacht dat hij bedoelde dat hij ging stoppen toen hij zei dat hij na anita&ed geen verzoekjes meer kon aannemen
Nee, ik kan de playlist enkel niet aanvullen terwijl ik "live" ben.quote:Op zondag 28 december 2014 21:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh dacht dat hij bedoelde dat hij ging stoppen toen hij zei dat hij na anita&ed geen verzoekjes meer kon aannemen
jaquote:Op zondag 28 december 2014 21:30 schreef YokiKater het volgende:
Dus hier kan ik terecht als ik weer eens teveel gezopen heb?
Dan moet je wel rap wezen, December is bijna voorbij.quote:Op zondag 28 december 2014 21:30 schreef YokiKater het volgende:
snap er geen kut van maar okequote:Op zondag 28 december 2014 21:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, ik kan de playlist enkel niet aanvullen terwijl ik "live" ben.
Mjah, af en toe zo in het nieuwe jaar een topshowtje meepakken met een pilsje erbij moet kunnen.quote:Op zondag 28 december 2014 21:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan moet je wel rap wezen, December is bijna voorbij.
Wanneer Ludo niet draait, dan is er nog de Automagische frituur. Die draait je favoriete hitjes, zelfs om 11 uur in de ochtend wanneer je katsbezopen bent van lauw Lidl bierquote:Op zondag 28 december 2014 21:30 schreef YokiKater het volgende:
NICE!quote:Op zondag 28 december 2014 21:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wanneer Ludo niet draait, dan is er nog de Automagische frituur. Die draait je favoriete hitjes, zelfs om 11 uur in de ochtend wanneer je katsbezopen bent van lauw Lidl bier
Maar dan moet de server er nog wel zijn, deze draait in principe tot 1 januari, maar er kan natuurlijk altijd wat geregeld wordenquote:Op zondag 28 december 2014 21:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, af en toe zo in het nieuwe jaar een topshowtje meepakken met een pilsje erbij moet kunnen.
Wel een ander "Das lied"quote:Op zondag 28 december 2014 21:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
snap er geen kut van maar okeheb je toevallig ook Das Lied Von Manuel (Manuel und Pony)?
januari er ook gewoon nog bij pakkenquote:Op zondag 28 december 2014 21:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar dan moet de server er nog wel zijn, deze draait in principe tot 1 januari, maar er kan natuurlijk altijd wat geregeld worden
Guinnessquote:Op zondag 28 december 2014 21:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, nu wel een beetje. Het is toch veel te koud voor een echte pils
Ah, op die fiets! Ik dacht even dat je over mijn goede voornemens begonquote:Op zondag 28 december 2014 21:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar dan moet de server er nog wel zijn, deze draait in principe tot 1 januari, maar er kan natuurlijk altijd wat geregeld worden
Spontaan verdwenenquote:Op zondag 28 december 2014 21:34 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Een tijd geleden wapperde deze nog fier aan het balkon. Het was een mooie tijd.
Vind ik ookquote:Op zondag 28 december 2014 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
januari er ook gewoon nog bij pakken
quote:Op zondag 28 december 2014 21:34 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Midden in de zomer ging ik al dubieuze platenzaken in het Duitse af op zoek naar de mooiste platen.quote:Op zondag 28 december 2014 21:34 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
De zonnebrillenbaasquote:Op zondag 28 december 2014 21:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Midden in de zomer ging ik al dubieuze platenzaken in het Duitse af op zoek naar de mooiste platen.
[ afbeelding ]
Heinoquote:Op zondag 28 december 2014 21:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Midden in de zomer ging ik al dubieuze platenzaken in het Duitse af op zoek naar de mooiste platen.
[ afbeelding ]
Schultenbrau toch.quote:Op zondag 28 december 2014 21:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
We gaan hier niet mierenneuken over bier, hoe goedkoper hoe beter!!1 klaar
Ik vergreep me even aan wat Alpendames, sorry.quote:
Dat kan geregeld worden.quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 21:54 schreef LudoSanders het volgende:
David Hasselhoff kan er ook wat van overigens.
Koos heeft geen winterbanden onder zijn rolstoel dus die staat waarschijnlijk nog ergens onderaan de berg en heeft de alpenhut niet weten te bereiken.quote:
Die is aanwezig, leg hem direct onder de gevoelige naald.quote:Op zondag 28 december 2014 21:57 schreef ACT-F het volgende:
Hast du Chris Roberts - Du Kannst Nicht Immer 17 Sein?
Gelukkigquote:Op zondag 28 december 2014 22:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Koos heeft geen winterbanden onder zijn rolstoel dus die staat waarschijnlijk nog ergens onderaan de berg en heeft de alpenhut niet weten te bereiken.
quote:Op zondag 28 december 2014 22:00 schreef LudoSanders het volgende:
Die is aanwezig, leg hem direct onder de gevoelige naald.
Hoe lang duurt diese lied nog?quote:
quote:
Hey Mann Polka? Nee, van Schürzenjäger.quote:
O, zijn stem kwam zo bekend voor.quote:Op zondag 28 december 2014 22:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hey Mann Polka? Nee, van Schürzenjäger.
Durf er mijn hand niet voor in 't vuur te steken.quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 22:16 schreef Fokker89 het volgende:
Ik gooi mijn frituur uit voor vanavond!
Hoop dat er morgen weer wat gezelligheid is hier
Ik ben net overgestapt, betaal maar 60 per maandquote:Op zondag 28 december 2014 22:21 schreef Moira. het volgende:
Zorgverzekering regelen en stoned radio luisteren gaan niet goed samen
wtf waarnaartoe?quote:Op zondag 28 december 2014 22:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik ben net overgestapt, betaal maar 60 per maand
Ben nooit ziek, heb basispakket met 875 eigen risico.quote:Op zondag 28 december 2014 22:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
wtf waarnaartoe?
Mja ik wil wel goed gedekt zijn weetje
Ik zit ook bij zilveren kruisquote:Op zondag 28 december 2014 22:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ben nooit ziek, heb basispakket met 875 eigen risico.
http://www.studentengoedverzekerd.nl/
Oh, is blijkbaar Zilverenkruis Achmea, zat ik eerst ook
Ben niet eens student, zo mogen je ook niet weigeren. Je zou je ook als bejaarde aan kunnen meldenquote:Op zondag 28 december 2014 22:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zit ook bij zilveren kruisff kijken wat er dan mogelijk is als studentje
lol, ik krijg hetzelfde eindbedrag met wat ik wil kiezen (basis zeker, 1ster aanvullend en 2 sterren tandarts)quote:
Oh echt? In de brief die ik kreeg zou ik ineens 67 betalen.quote:Op zondag 28 december 2014 22:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
lol, ik krijg hetzelfde eindbedrag met wat ik wil kiezen (basis zeker, 1ster aanvullend en 2 sterren tandarts)dus is gewoon precies hetzelfde als de gewone zilveren kruis
oh nee laat maar, ik had bij m'n eigen zilveren kruis (de gewone) veranderd naar basis budget, omdat ik er vanuit ga dat ik dit jaar niet naar het ziekenhuis hoef en anders gewoon naar het UMCG ga (enige in groningen waar je dan 100% vergoed naartoe magquote:Op zondag 28 december 2014 22:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh echt? In de brief die ik kreeg zou ik ineens 67 betalen.
König!quote:Op zondag 28 december 2014 22:29 schreef ACT-F het volgende:
Drafi Deutscher - Marmor,stein Und Eisen Bricht
Zo duur?quote:Op zondag 28 december 2014 22:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh nee laat maar, ik had bij m'n eigen zilveren kruis (de gewone) veranderd naar basis budget, omdat ik er vanuit ga dat ik dit jaar niet naar het ziekenhuis hoef en anders gewoon naar het UMCG ga (enige in groningen waar je dan 100% vergoed naartoe mag).
Ik had bij die studentengoedverzekerd de basis zeker geselecteerd. Maar nu kom ik dus op 101 euro uit, alsnog 11 euro goedkoperff kijken of ik dat met m'n eigen account kan/mag doen, anders bel ik morgenochtend ff
Mja jij hebt 875 eigen risico dus je premie is dan sowieso lager, ik heb 375.quote:Op zondag 28 december 2014 22:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zo duur?
Het is maar net wat je wil natuurlijk. Ik heb nooit zorg nodig.
It's an omenquote:Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef LudoSanders het volgende:
Op de weblog bij mijn reactie staat dat ik nog Forum Moderator ben?
http://frontpage.fok.nl/w(...)-van-weggeweest.html
Lauw bier op je bakkes en aanschouw het wonderquote:Op zondag 28 december 2014 22:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Altijd al zulke bakkenbaarden willen hebben
Veel te vroeg, maar tot 5e Kerstdagquote:Op zondag 28 december 2014 22:47 schreef Moira. het volgende:
Ik ga jullie verlaten vrindenHet was me weer een eer, en bedankt Ludeau
Helaas.quote:Op zondag 28 december 2014 22:48 schreef ACT-F het volgende:
Heb je deze?
(Münchener) Freiheit - Keepin' The Dream Alive
Später!quote:Op zondag 28 december 2014 22:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb genoten. De arbeid roept helaas! Ik groet u allen! Fijne avond
[ afbeelding ]
Nu welquote:Op zondag 28 december 2014 22:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Helaas.
Zij die vertrekken, een behouden vaart.
Dat zal 5e Kerst worden.quote:
Dat wel. Ik zou het ook kunnen missen, mocht het voorkomen.quote:Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja jij hebt 875 eigen risico dus je premie is dan sowieso lager, ik heb 375.
Als je een keer wat hebt dan moet je het in één keer betalen en zit je met een hoge kutrekening die je niet in termijnen mag betalen. Dus dan heb ik liever die 375
Rijke tattaquote:Op zondag 28 december 2014 22:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat wel. Ik zou het ook kunnen missen, mocht het voorkomen.
Die staat er uiteraard al in! Zal zo nog een keer draaien. Omdat Wencke.quote:Op zondag 28 december 2014 22:57 schreef ACT-F het volgende:
Fix deze dame ook gelijk voor 5e Kerstdag:
Wencke Myhre - Er hat ein knallrotes Gummiboot
So geilquote:Op zondag 28 december 2014 22:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die staat er uiteraard al in! Zal zo nog een keer draaien. Omdat Wencke.
Zaad vragende ogenquote:Op zondag 28 december 2014 23:17 schreef Falco het volgende:
Wencke Myhre
[ afbeelding ]
Ik zou haar geven. Zo'n 40-45 jaar geleden.
Zelfs de jingles zijn er nog jong vuillak.quote:
Kees kankerkachel remixquote:Op zondag 28 december 2014 23:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zelfs de jingles zijn er nog jong vuillak.
Heb er ook nog eentje van jou die FOK!radio belt.quote:Op zondag 28 december 2014 23:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kees kankerkachel remix
Mooi dat ik een bijdrage heb kunnen leven aan deze zender vol nostalgie
Is dat niet dat interview waarin ik aangeef elke dag een frikandel te eten?quote:Op zondag 28 december 2014 23:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb er ook nog eentje van jou die FOK!radio belt.
Ja, ze belden je nav een worsteltopic of zo.quote:Op zondag 28 december 2014 23:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Is dat niet dat interview waarin ik aangeef elke dag een frikandel te eten?
quote:Op maandag 29 december 2014 20:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ingeschakeld voor de dagelijkse injectie volksmuziek.
Met lauwe koffie want aan het werk.
Ja doe dat maar, ik moet namelijk mijn Bijstands uitkering nog regelenquote:Op maandag 29 december 2014 20:28 schreef LudoSanders het volgende:
Dan zal ik maar even plaatsnemen achter de schuiven voor de nodige arbeidsvitamines.
Laten we het daar op houden.quote:Op maandag 29 december 2014 20:34 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Is er een blik Export over de Alpenspeler gevallen?
Ja de alpenhits galmen hier weer door het verlaten kantoorpand.quote:Op maandag 29 december 2014 20:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Laten we het daar op houden.
Werkt 't nu?
Ik wel door haarquote:Op maandag 29 december 2014 20:46 schreef KoningPils het volgende:
Ik ben er bij.
Is Helene Fischer al door de gekomen?
Was een klein woordje weggevallen.quote:
Ja mn broek plakt nu wel een beetjequote:Op maandag 29 december 2014 20:48 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Was een klein woordje weggevallen.
Maar geil joh.
Hoort erbijquote:Op maandag 29 december 2014 20:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja mn broek plakt nu wel een beetje
Nog niet, maar verheug mij er ademloos op.quote:Op maandag 29 december 2014 20:46 schreef KoningPils het volgende:
Ik ben er bij.
Is Helene Fischer al door de speakers gekomen?
Wilde net zeggen dat ze zo nat was en dat daar de technische problemen van zojuist door waren ontstaan.quote:
Maar dat geloof ik ook meteen.quote:Op maandag 29 december 2014 20:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wilde net zeggen dat ze zo nat was en dat daar de technische problemen van zojuist door waren ontstaan.
Welke, was ff elders en automix nam het ff over.quote:
Iets met knolrapen .quote:Op maandag 29 december 2014 21:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Welke, was ff elders en automix nam het ff over.
Jantje, Heintje zit niet in de platenkoffer vandaag.quote:Op maandag 29 december 2014 21:15 schreef Fokker89 het volgende:
Heb je ook wat van Jantje smit? of heintje?
Alie ligt er toevallig net op.quote:Op maandag 29 december 2014 21:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Of Alie met Vlinders in mijn buik.
waar op? toch niet op die dure draaitafels hequote:Op maandag 29 december 2014 21:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alie ligt er toevallig net op.
Alie heeft schattig appelvormig kontje gek!quote:
Johannes Heesters?quote:Op maandag 29 december 2014 21:22 schreef LudoSanders het volgende:
Zo even een eerbetoon aan een ster die ons veel te vroeg verlaten heeft.
Ik vond het al zo herkenbaar.quote:Op maandag 29 december 2014 21:22 schreef LudoSanders het volgende:
Ben ik de enige die bij Alies - Vlinders in mijn buik de Snorkels tune hoor?
Udo Jurgens. RIP.quote:
Wel hè?quote:
Klasse maat.quote:Op maandag 29 december 2014 21:35 schreef napoleonfour het volgende:
frikandelletjes in het vet, broekje op de enkels en rbl. Topdag
Kippenvel.quote:Op maandag 29 december 2014 21:36 schreef LudoSanders het volgende:
Die Manita kan lekker zingen. Godverdomme.
echt een zijde zachte stem.quote:Op maandag 29 december 2014 21:36 schreef LudoSanders het volgende:
Die Manita kan lekker zingen. Godverdomme.
Zeker weten.quote:Op maandag 29 december 2014 21:40 schreef ACT-F het volgende:
Heb je Tim Toupet - So ein schöner Tag (Fliegerlied)?
Weet je zeker dat het geen curryworst was, want daar heb ik nog wel een nummertje over.quote:Op maandag 29 december 2014 21:41 schreef napoleonfour het volgende:
Dit nummer bracht mij weer even terug bij summerkamp in het Duitse Zwarte Woud. Ik heb daar mijn eerste bratwurst geklärd,
nou nu je het zegt..quote:Op maandag 29 december 2014 21:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen curryworst was, want daar heb ik nog wel een nummertje over.
Volgende nummer is voor jou dan, op dat wij die schone dag in het Zwarte Woud nimmer mogen vergeten.quote:
Deze ter ere van dit plaatje.quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 21:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Deze ter ere van dit plaatje.
quote:Op maandag 29 december 2014 21:53 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Zulks een schoon lied. Zoiets raakt je toch.
Dan maar bij de klanten aanzetten.quote:Op maandag 29 december 2014 22:06 schreef LudoSanders het volgende:
Dat zou ik maar niet door de speakers laten schallen wanneer ik op kantoor was.
Doe ik sochtends altijd, en dan de dekens over me heen trekkenquote:Op maandag 29 december 2014 23:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb een lauwe bierscheet gelaten
Dutch ovenquote:Op maandag 29 december 2014 23:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doe ik sochtends altijd, en dan de dekens over me heen trekken
Dieperquote:Op maandag 29 december 2014 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
Jinglefarts staat nog altijd in de playlist, maar weet niet of we RBL zo erg diep moeten laten zinken.
Dit is echt tenenkrommend.quote:
Vielen dank für die Musikquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:12 schreef LudoSanders het volgende:
Ik draai er een einde aan voor vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |