quote:
Ik ben al in shock en ik lees het nu voor het eerst.quote:Op zondag 28 december 2014 21:30 schreef Martinello het volgende:
Simon & GarfunkelIk zag Jannes een keer met een cover van dit nummer. Ik ben nog in shock.
quote:Op zondag 28 december 2014 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt, hij komt er gewoon mee weg. Dit moet Nielson niet flikken, of al die andere gastjes van tegenwoordig.
En dat bedoelde ik net dus toen ik zei dat ik niet naar Robert Long kan luisteren zonder aan Beschaafde Tango te denkenquote:
quote:Op zondag 28 december 2014 21:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, ik pak de fles wijn maar even, dat helpt wel. De fles dan he. Niet de wijn
Jw kijkt een beetje manisch.quote:Op zondag 28 december 2014 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Aansteker paraat
Ze zijn Amerikaansquote:Op zondag 28 december 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is de Engelse variant op The Cats.
Die zag je vroeger op elke braderie. Nu nooit meer...quote:
moest je het spelen met een van die valse goedkope blokfluiten van blokker?quote:
Ja is mn favoriete tekst van hem. Iedereen doet het is ook zo goed doordacht.quote:Op zondag 28 december 2014 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
En dat bedoelde ik net dus toen ik zei dat ik niet naar Robert Long kan luisteren zonder aan Beschaafde Tango te denken
Een panfluit van pvc-buisjesquote:Op zondag 28 december 2014 21:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
moest je het spelen met een van die valse goedkope blokfluiten van blokker?
Ze liepen hier altijd in de binnenstad.quote:Op zondag 28 december 2014 21:31 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Die zag je vroeger op elke braderie. Nu nooit meer...
Dit vind ik zo ongeveer de minste van S&G denk ik trouwens.
Opgeruimd op de manier die ze in Zuid Amerika wel gewend zijnquote:Op zondag 28 december 2014 21:31 schreef PippenScottie het volgende:
Waar zijn de Peruanen eigenlijk gebleven die dit nummer altijd panfluitten op Hoog Catharijne?
Vond ze goed!
Ik denk dat dat de bedoeling isquote:Op zondag 28 december 2014 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jw kijkt een beetje manisch.
Ik wilde Engelstalig zeggen, maar toen bedacht ik me dat The Cats ook in het Engels zingen. En daarna niet meer aangepast.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |