Ik wel. Best aardig, maar snap de adoratie niet. Net zo min als bij dEUS en de Smiths trouwens.quote:Op zondag 28 december 2014 18:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Arcade FireWel eens je best gedaan om ernaar te luisteren?
Ik ga 'm even binnenhengelenquote:Op zondag 28 december 2014 18:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Arcade Fire moet je echt even ondergaan, af en toe een nummertje werkt niet goedZet eens Funeral (de plaat) op en kijk eens of je het dan beter begrijpt. Als je wil natuurlijk, het is geen verplichting
Die staat er nog steeds in hoorquote:Op zondag 28 december 2014 18:38 schreef peaceman het volgende:
Ik heb liever dat er wat oude artiesten terugkomen dan er nieuwe inkomen, ondanks dat ik Arcade Fire en Franz Ferdinand zeker top 2000 waardig vindt.
Maar geen Billie Holiday met Strange fruit meer? Dat kan echt niet.
Topquote:
Als er nou gewoon van hedendaagse bands als Adele en Coldplay minder nummers instaan is er meer dan genoeg ruimte voor mooie oude nummers en nieuwe nummers van goede bandsquote:Op zondag 28 december 2014 18:38 schreef peaceman het volgende:
Ik heb liever dat er wat oude artiesten terugkomen dan er nieuwe inkomen, ondanks dat ik Arcade Fire en Franz Ferdinand zeker top 2000 waardig vindt.
Ow echt? Heb ik zo niet op zitten letten?quote:
Bart Peeters. Ook een troubadourquote:Op zondag 28 december 2014 18:38 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Jan Rot? Die had ooit eens alles van hem vertaald
Summertime is er dit jaar uitgevallenquote:Op zondag 28 december 2014 18:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow echt? Heb ik zo niet op zitten letten?
Ook wel eens live gezien? ik weet niet wat het is maar het heeft echt iets magisch, ik hou gewoon van die band. Maar misschien is er dan toch iets wat mist bij jequote:Op zondag 28 december 2014 18:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik wel. Best aardig, maar snap de adoratie niet. Net zo min als bij dEUS en de Smiths trouwens.
Welke van Franz Ferdinand zou je graag in de top 2000 willen zien? Ik zou voor Lucid Dreams en Stand on the Horizon gaan.quote:Op zondag 28 december 2014 18:38 schreef peaceman het volgende:
Toch is het een heerlijk nummer. Catchy, dansbaar, meezingbaar en muzikaal goed.quote:Op zondag 28 december 2014 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
VH1 gebruikte dit iets te veel voor mijn gemoedsrust
Die heb ik gehoord iddquote:
Even gecorrigeerd.quote:Op zondag 28 december 2014 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als alle bagger uit de top 2000 wordt gegooid zijn er 1700 plaatsen vrij voor goede liedjes.
Ah dan was dat het. Maar die moet er ook gewoon in natuurlijk.quote:Op zondag 28 december 2014 18:40 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Summertime is er dit jaar uitgevallen
Dat hoor ik van veel mensen, maar als ik er dan iets van hoor 'grijpt' het me nietquote:Op zondag 28 december 2014 18:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goede keuze!Arcade Fire is een hele goede band.
Take Me Out lijkt me ondertussen toch wel een hedendaagse klassieker eigenlijk.quote:Op zondag 28 december 2014 18:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Welke van Franz Ferdinand zou je graag in de top 2000 willen zien? Ik zou voor Lucid Dreams en Stand on the Horizon gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |