Het probleem zit het m niet in de leuning. Ik kan ook niet even zomaar naar de ikea helaas.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dat is ons ook gebeurd met een 3 jaar oude karlstad. Geen bon meer, maar gewoon naar ikea gegaan. Daar een nieuwe leuning gekocht (met bon hadden we hem gekregen) voor 25 euro...
Is het zitgedeelte omlaag gezakt? Hoe kan dat?quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:13 schreef summer2bird het volgende:
Pfff, mijn 5 maand oude bank Kivik is ingezakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ikea al gemaild met foto's en het probleem en de bon. Hoop dat ik nog gewoon een oplossing krijg.
De nieten die in het hout zijn geschoten zijn eruit geschoten, het hout Is gescheurd aan een kant en door een of andere reden staat de hele onderste plank waar je voeten tegen aan staan als je zit scheef. Ook met geen mogelijkheid terug te douwen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:41 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Is het zitgedeelte omlaag gezakt? Hoe kan dat?
Die niet in de schopplaat is natuurlijk losgeraakt door het zakken. Je zou denken dat zitdeel en zijkanten met bouten als die ene op de foto vastgezet waren, Het ziet er raar uit.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
De nieten die in het hout zijn geschoten zijn eruit geschoten, het hout Is gescheurd aan een kant en door een of andere reden staat de hele onderste plank waar je voeten tegen aan staan als je zit scheef. Ook met geen mogelijkheid terug te douwen.
Ter informatie, heb geen kinderen, weeg geen 200 kg en heb geen wild leven op die bank.
Ik snap er zelf ook niks van. De bank is net volledig ingezakt nadat ik er voorzichtig even op probeerde te zitten. Heb 'm nu maar op de kant gezet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:04 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Die niet in de schopplaat is natuurlijk losgeraakt door het zakken. Je zou denken dat zitdeel en zijkanten met bouten als die ene op de foto vastgezet waren, Het ziet er raar uit.
Als je op de IKEA site kijkt bij KIVIK banken staat bij de beschrijving:quote:
Inderdaad netjes terug gekregen van Ikea Delft, geen enkel probleem. Super fijn, bedankt voor het delen van je ervaringquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:05 schreef Nixxor het volgende:
[..]
Ik ben met me bon teruggegaan om het verschil van me keukenapparatuur terug te krijgen. (ging om >100 euro verschil)
Het ging niet van harte, maar na het "dreigement" dat ik nu nieuwe zou kopen. en daarna terugbrengen met de oude bon (en wat doorzeuren) kreeg ik toch het verschil terug.
Ga wel terug naar het filiaal waar je ze gekocht heb. (dat was bij mij zogenaamd het probleem omdat ik bij een ander filiaal stond)
Als je 100% zeker bent van model & kleur, dan graag gemonteerd en met een grote strik erom op de juiste plekquote:Op maandag 16 februari 2015 15:38 schreef Topicspace het volgende:
Ik zit met een dilemma. Ik wil mijn vriendin graag verrassen met een kast die ze graag wil maar twijfel nu of ik de kast op pik en in dozen in haar huiskamer zet als ze aan het werk is zodat ze niet ziet wat ze krijgt pas bij het "in elkaar zetten" of dat ik een Ikea cadeaupas koop met het bedrag van die kast en ze deze zelf op kan halen (ik rij eventueel wel mee want in haar auto past het niet).
Wat zouden jullie het leukste vinden om te krijgen als Ikea liefhebbers?
quote:Op maandag 16 februari 2015 15:38 schreef Topicspace het volgende:
Ik zit met een dilemma. Ik wil mijn vriendin graag verrassen met een kast die ze graag wil maar twijfel nu of ik de kast op pik en in dozen in haar huiskamer zet als ze aan het werk is zodat ze niet ziet wat ze krijgt pas bij het "in elkaar zetten" of dat ik een Ikea cadeaupas koop met het bedrag van die kast en ze deze zelf op kan halen (ik rij eventueel wel mee want in haar auto past het niet).
Wat zouden jullie het leukste vinden om te krijgen als Ikea liefhebbers?
Dit ja. En als t kan ook nog zo alsof het lijkt alsof hij er altijd al stondquote:Op maandag 16 februari 2015 15:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je 100% zeker bent van model & kleur, dan graag gemonteerd en met een grote strik erom op de juiste plek.
Hemnesquote:Op maandag 16 februari 2015 15:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
[ afbeelding ]http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90239276/
Deze graag
IKEA zelfquote:Op maandag 16 februari 2015 20:12 schreef Clubman het volgende:
Iemand enig idee wie de showrooms van IKEA inricht?
Ik zou heel graag het behang willen kopen dat ik in een slaapkamer van Ikea Amersfoort heb gezien.
Helaas heb ik daar niemand kunnen vinden die mij hiermee kan helpen...
Heb je een fototje, ik had dat namelijk ook met een behang bij de slaapkamers in breda maar die hing in Eindhoven ook en ik ben inmiddels achter het type etc.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:12 schreef Clubman het volgende:
Iemand enig idee wie de showrooms van IKEA inricht?
Ik zou heel graag het behang willen kopen dat ik in een slaapkamer van Ikea Amersfoort heb gezien.
Helaas heb ik daar niemand kunnen vinden die mij hiermee kan helpen...
De omstandigheden om een foto te maken waren niet ideaal helaas.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:50 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Heb je een fototje, ik had dat namelijk ook met een behang bij de slaapkamers in breda maar die hing in Eindhoven ook en ik ben inmiddels achter het type etc.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop