SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor uitgebreide statistieken:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 december 2014 17:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Same here, ik vind haar echt verschrikkelijk. Ik zette er 3fm echt voor af als ze presenteerde
Uh nee hoorquote:Op zondag 28 december 2014 17:17 schreef Wave103 het volgende:
Vrouwen houden nou eenmaal van Claudia, en andersom ook..
Mijne ook, maar heb het al zeker 15 jaar niet gespeeld vanwege een gebrek aan liefhebbersquote:Op zondag 28 december 2014 17:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ken al die spellen niet
Risk is mijn alltime favorite
Helaas is het een zaadnummerquote:Op zondag 28 december 2014 17:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik denk dat de Breij weleens de nieuwe Avond kan worden. Appelleert aan hetzelfde gevoel van geborgenheid en veiligheid. Bovendien heeft ze genoeg podia om haar nr te promoten en zal r2 er een gag van maken 'de eerste vrouw op nr 1'.
Agricola is wel redelijk bekend volgens mij. De rest zijn meer van die expertgames jaquote:Op zondag 28 december 2014 17:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ken al die spellen niet
Risk is mijn alltime favorite
I know. Dat was wel de inspiratiebron voor de naam van onze zoon.quote:Op zondag 28 december 2014 17:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gerard Ekdom heeft een zoontje dat Lennon heet.
nee joh.. een paar jaar geleden stond adele ergens in de top 10 als ik het mij goed kan herinneren, en wat is haar hoogste notering nu?quote:Op zondag 28 december 2014 17:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik denk dat de Breij weleens de nieuwe Avond kan worden. Appelleert aan hetzelfde gevoel van geborgenheid en veiligheid. Bovendien heeft ze genoeg podia om haar nr te promoten en zal r2 er een gag van maken 'de eerste vrouw op nr 1'.
De Speld / ‘Sodemieter op met die doorsnee troep, ik weet waar jullie wonen’ [Top2000]quote:"....De volgende plaat roept mooie herinnering op bij Erik en Simone. Ze wonen inmiddels al 10 jaar in Oberhausen, maar voelen zich nog steeds heel dicht bij Nederland. Dankzij de Top2000 zijn we ieder jaar weer even op de Ginkelse Heide, waar we in de mooie nazomerdagen van 1968 in totaal 17 pony's met een hakbijl kapotsloegen en opensneden. Iedere keer als we Simone Like You van Adele horen, keert dat warme gevoel van de ingewanden van die kermende dieren weer terug. Onvergetelijke momenten, die we voor altijd bij ons dragen. Hier is: Adele..."
quote:Op zondag 28 december 2014 17:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mijne ook, maar heb het al zeker 15 jaar niet gespeeld vanwege een gebrek aan liefhebbers
Was een verkapte Claudia is lesbo-grapquote:
Mensen kijken ter inspiratie om te stemmen van boven naar beneden in de lijst, en dan hou je een vicieuze cirkel.quote:Op zondag 28 december 2014 17:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen doel op zich, maar het valt wel op. Altijd weer dezelfde geijkte kutplaten (daar versta ik Queen, Led Zeppelin en The Eagles trouwens niet onder).
Wat is er mis met Gerard Ekdom?quote:Op zondag 28 december 2014 17:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
I know. Dat was wel de inspiratiebron voor de naam van onze zoon.
Ik moet er niet aan denken.quote:Op zondag 28 december 2014 17:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
De Breij ligt veeldichterbij, kan veel directer door R2 gelanceerd worden. Begon al met t bekend maken van de lijst met haar erbij.quote:Op zondag 28 december 2014 17:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee joh.. een paar jaar geleden stond adele ergens in de top 10 als ik het mij goed kan herinneren, en wat is haar hoogste notering nu?
( zelfde met coldplay )
het is een tijdelijke hype
Ik heb zeker 2 kasten vol liggen met allerlei bordspellen. Risk ligt daar ook ergens stof te happen.quote:Op zondag 28 december 2014 17:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mijne ook, maar heb het al zeker 15 jaar niet gespeeld vanwege een gebrek aan liefhebbers
Tjaquote:Op zondag 28 december 2014 17:20 schreef MaJo het volgende:
[..]Kan Diaan niet een keer haar hand over haar hart strijken? Ik ken juist alleen maar Risk liefhebbers!
Ok dan is het goedquote:Op zondag 28 december 2014 17:20 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Was een verkapte Claudia is lesbo-grap
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop