Ik snap het ook niet helemaal.quote:Op zondag 28 december 2014 17:45 schreef Homdeck het volgende:
ik zal dit wel gewoon niet snappen denk ik
Kom Terug past het beste denk ik.quote:Op zondag 28 december 2014 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mooi, maar als dit past, passen bagagedrager, aan de oevers van de tijd, astronaut, wespen op de appeltaart en Oostende ook natuurlijk
Moet je eens naar een 80s-party gaanquote:Op zondag 28 december 2014 17:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die live-versie niet enorm verschilt van de studioversie. Die ken ik eigenlijk helemaal niet, trouwens. We horen altijd die live-versie. Waarom eigenlijk?
Eén notering als oeuvre-award is wel genoeg.quote:Op zondag 28 december 2014 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mooi, maar als dit past, passen bagagedrager, aan de oevers van de tijd, astronaut, wespen op de appeltaart en Oostende ook natuurlijk
Goed bezigquote:Op zondag 28 december 2014 17:46 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Mijn ouders luisterden toen veel skyradioInmiddels heb ik ze wel een beetje opgevoed
Hij produceert leuke muziek, maar het zingen kan -ie beter aan iemand met talent overlaten.quote:Op zondag 28 december 2014 17:45 schreef BillDauterive het volgende:
Spinvis! Vroeger vond ik het helemaal niets, maar nu begin ik het te waarderen. Top dat die in de lijst staat
Slipknotquote:Op zondag 28 december 2014 17:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ken nog wel een Voor Ik Vergeet (maar dan vertaald in het Engels)
Ja z'n stem is verschrikkelijk, maar ik hou wel van verschrikkelijke stemmenquote:Op zondag 28 december 2014 17:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij produceert leuke muziek, maar het zingen kan -ie beter aan iemand met talent overlaten.
Omdat die in die uitvoering hier een hit werd.quote:Op zondag 28 december 2014 17:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die live-versie niet enorm verschilt van de studioversie. Die ken ik eigenlijk helemaal niet, trouwens. We horen altijd die live-versie. Waarom eigenlijk?
Starless (12 min) werd compleet gedraaid.. (maar daar is ook geen 'single version' van, geen idee of die er wel van Roundabout is..)quote:Op zondag 28 december 2014 17:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog even wachten op Roundabout.. maar daar zullen ze vast niet de volledige versie van draaien.
Het enige? WTFquote:Op zondag 28 december 2014 17:49 schreef Uccie het volgende:
Deze is dan wel weer heel mooi en het enige Bowie nummer dat ik mooi vind
Ja, ik heb echt 0,0 met Bowie, er zit niets tussen wat mij ligtquote:
Ik vind deze juist niet zo heel bijzonder.quote:Op zondag 28 december 2014 17:49 schreef Uccie het volgende:
Eén van zijn betere, maar beslist niet de enige. Hij heeft veel moois gemaakt.quote:Op zondag 28 december 2014 17:49 schreef Uccie het volgende:
Dan hadden ze nu al moeten beginnen.quote:Op zondag 28 december 2014 17:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog even wachten op Roundabout.. maar daar zullen ze vast niet de volledige versie van draaien.
toch knap aangezien hij liedjes in veel stijlen heeftquote:Op zondag 28 december 2014 17:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt 0,0 met Bowie, er zit niets tussen wat mij ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |