na het veldrijden ben ik hier van de partijquote:Op zondag 28 december 2014 17:29 schreef MaJo het volgende:
Hoe oud is die jongen eigenlijk? Vind het ook wel sneu dat hij niet meer durft te posten![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 17:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
na het veldrijden ben ik hier van de partij
Queen
[..]
Queen
Welkom terugquote:Op zondag 28 december 2014 17:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Queen
Geen idee. Misschien is dat toetsenisten-eigen of zo. Chris Lowe (Pet Shop Boys) is ook niet zo dol op interviews en laat heel graag het woord aan zanger Neil.quote:Op zondag 28 december 2014 17:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee, juist toen ze een beetje succesvol werden was de vogel gevlogen. Meneer is namelijk nogal publiciteitsschuw, naar het schijnt.
[..]
Queen
Yellow Submarine is vreselijk inderdaad.quote:
Neequote:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEYYYYYYYYYYquote:Op zondag 28 december 2014 17:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Queen
Alleen in de clip van Always On My Mind hoorde ik die zo ongeveer praten.quote:Op zondag 28 december 2014 17:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien is dat toetsenisten-eigen of zo. Chris Lowe (Pet Shop Boys) is ook niet zo dol op interviews en laat heel graag het woord aan zanger Neil.
Kokomo is best een lekker nummerquote:Op zondag 28 december 2014 17:39 schreef Gehenna het volgende:
Yellow Submarine was DE reden dat ik pas vrij laat de Beatles echt ging uitpluizen
Net als Kokomo dat was voor The Beach Boys
en mens kan zich soms verschrikkelijk vergissen
Omdat je dacht dat dat nummer representatief was voor the Beatles of juist omdat je het tof vond? Dat eerste kan ik wel begrijpenquote:Op zondag 28 december 2014 17:39 schreef Gehenna het volgende:
Yellow Submarine was DE reden dat ik pas vrij laat de Beatles echt ging uitpluizen
Sommige nummers zijn nooit als kerstplaat bedoeld geweest, maar toch als kerstnummers bekend geworden.quote:Op zondag 28 december 2014 17:38 schreef Ferdo het volgende:
Dit was dus ooit een hit toen de bomen al volop in de bloesem stonden. Maar inmiddels dus tot kerstplaat gebombardeerd.
Voor mij ook. Ik dacht vroeger dat al hun nummers waren als Yellow Submarinequote:Op zondag 28 december 2014 17:39 schreef Gehenna het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |