Ze heeft in t echt wel enorm veel charisma, vind ik. Ik kwam r ooit tegen op een nieuwjaarsborrel en dacht toen wow, wat ben jij een knappe vrouw eigenlijk. Terwijl ik dat vanop tv niet gedacht zou hebben.quote:Op zondag 28 december 2014 17:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
En ze is ook nog eens niet grappig. En ze is lelijk. Waar is zij eigenlijk bekend door geworden?
Dat is toch niet die depressieve versie?quote:Op zondag 28 december 2014 17:29 schreef Stickertje het volgende:
( chris cornell heeft een goed imagine cover gemaakt trouwens.. )
Maar dat ie af en toe wel wat geplaagd kan worden.quote:
Die ben ik even zat. Vriendlief speelt de hele dag NBA 2K15 dus ik hoor hem minstens 20x per dagquote:Op zondag 28 december 2014 17:32 schreef BillDauterive het volgende:
Jammer dat dit lied in de top 2000 staat en Personal Jesus niet.
Niet Albert Hammond met I Don't Wanna Die In An Air Disaster?quote:Op zondag 28 december 2014 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb dan liever nummer 134.
Dat heb je met borrels. Die alcohol toch.quote:Op zondag 28 december 2014 17:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ze heeft in t echt wel enorm veel charisma, vind ik. Ik kwam r ooit tegen op een nieuwjaarsborrel en dacht toen wow, wat ben jij een knappe vrouw eigenlijk. Terwijl ik dat vanop tv niet gedacht zou hebben.
quote:Op zondag 28 december 2014 17:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is toch niet die depressieve versie?
Oeh dat is ook wel weer pijnlijk eigenlijkquote:Op zondag 28 december 2014 17:32 schreef BillDauterive het volgende:
Jammer dat dit lied in de top 2000 staat en Personal Jesus niet.
Het is echt één van de slechtste nummers die ze hebben...maar tochquote:
Net als bij Is she really going out with him?quote:Op zondag 28 december 2014 17:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch jammer dat bij 80s feesten altijd de studioversie wordt gedraaid. Bij I Will Follow ook. Terwijl de liveversies toch de hits waren.
Ik ken hem niet anders dan zo eigenlijkquote:Op zondag 28 december 2014 17:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch jammer dat bij 80s feesten altijd de studioversie wordt gedraaid. Bij I Will Follow ook. Terwijl de liveversies toch de hits waren.
En aan Yazoo. En aan The Assembly.quote:Op zondag 28 december 2014 17:33 schreef Elfletterig het volgende:
Dit nummer doet me erg denken aan Erasure, trouwens.
Vind ik ook wel hoor.quote:Op zondag 28 december 2014 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niemendalletje van Depeche Mode moet ik heel eerlijk zeggen.
Vince Clark was alleen toen al weg bij DM.quote:Op zondag 28 december 2014 17:33 schreef Elfletterig het volgende:
Dit nummer doet me erg denken aan Erasure, trouwens.
Jamaar dat mag, want de studioversie hoort bij een 70s partyquote:Op zondag 28 december 2014 17:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Net als bij Is she really going out with him?
ik blijf het met butthead eens zijn ' Depeche Mode is French for 'We're wusses' 'quote:Op zondag 28 december 2014 17:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is echt één van de slechtste nummers die ze hebben...maar toch
Van I Will Follow vind ik de studioversie beter.quote:Op zondag 28 december 2014 17:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is typisch zo'n nummer dat gestemd wordt vanwege sentiment en niet de kwaliteit....denk ik.quote:
Nou...quote:Op zondag 28 december 2014 17:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Vince Clark was alleen toen al weg bij DM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |