Dat was wat mij betreft juist een beetje jammere vergissing van Bowie.quote:Op zondag 28 december 2014 16:09 schreef Mani89 het volgende:
988 David Bowie & Mick Jagger Dancing In The Street
Dance like nobody's watching
dat dus.quote:Op zondag 28 december 2014 16:11 schreef Eska het volgende:
[..]
Dat was wat mij betreft juist een beetje jammere vergissing van Bowie.
Ik vind het wel een leuk liedje.quote:Op zondag 28 december 2014 16:11 schreef Eska het volgende:
[..]
Dat was wat mij betreft juist een beetje jammere vergissing van Bowie.
quote:Op zondag 28 december 2014 16:11 schreef essnhills het volgende:
Ondertussen ben ik aan het rondneuzen bij laptops. Staan er bij bol.com een aantal laptops, zelfde model, andere kleur. De laptop die volgens he tplaatje rood is, is volgens de beschrijving blauw, en de laptop die volgens het plaatje blauw is, is volgens de beschrijving rood
Hef op die site, doe uit dat licht.quote:Op zondag 28 december 2014 16:11 schreef essnhills het volgende:
Ondertussen ben ik aan het rondneuzen bij laptops. Staan er bij bol.com een aantal laptops, zelfde model, andere kleur. De laptop die volgens he tplaatje rood is, is volgens de beschrijving blauw, en de laptop die volgens het plaatje blauw is, is volgens de beschrijving rood
Complot om jou te verwarren.quote:Op zondag 28 december 2014 16:11 schreef essnhills het volgende:
Dat was vroeger een van de favoriete artiesten van m'n zusje. Ze kende ook alleen dat ene nummer. Nee, dan zat ik beter met m'n BZN en Milli Vanilli fascinatie.quote:Op zondag 28 december 2014 16:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind t origineel van Nana Mouskouri beter
quote:Op zondag 28 december 2014 16:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind t origineel van Sylver beter
En allen zingen ze beter dan Mark.quote:Op zondag 28 december 2014 16:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Die konden dan weer beter drummen dan Henny H.
Klinkt veel diervriendelijker.quote:Op zondag 28 december 2014 16:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Speciaal voor jou: Bij Buurvrouw Jansen.
Oooooonly looooove?quote:Op zondag 28 december 2014 16:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was vroeger een van de favoriete artiesten van m'n zusje. Ze kende ook alleen dat ene nummer. Nee, dan zat ik beter met m'n BZN en Milli Vanilli fascinatie.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |