Nee waarschijnlijk heeft ie in mijn fobo gezien dat ie net zo graflelijk is als ik benquote:Op zondag 28 december 2014 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
confessie dat jij de zoveelste kloon van S_Z bent?
Dat zijn we toch allemaal.quote:Op zondag 28 december 2014 16:13 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk heeft ie in mijn fobo gezien dat ie net zo graflelijk is als ik ben
Hoeveel voorzetten zie jij dan? Zit je soms al de hele dag met je lul in je hand dat je overal een voorzet in ziet?quote:Op zondag 28 december 2014 16:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik care er niet om dat je zoveel voorzetten geeft voor vieze grapjes.
De meeste ken ik amper, maar een van de bekendste is toch wel onze Marokkaanse beveiliger-chiboy-hosselaar, die gek genoeg wel alleen topics opent over gefaalde hossels en nooit eens over een gelukte hossel verteld, maar het is maar FOK! dus dat zal vast geen diepere oorzaak hebben.quote:Op zondag 28 december 2014 16:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Welke gefrustreerde FOK!kers dan?
Geen namen, beschrijf het maar net zoals bij verboden woord.
SonicVolcanoquote:Op zondag 28 december 2014 16:13 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
nee, absoluut niet... er zitten mooie fokkers tussen hoor
dankjequote:Op zondag 28 december 2014 16:13 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van.quote:
Voederbietel is echt een schoonheid bijvoorbeeld.quote:Op zondag 28 december 2014 16:13 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Leave hoink alonequote:Op zondag 28 december 2014 16:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveel voorzetten zie jij dan? Zit je soms al de hele dag met je lul in je hand dat je overal een voorzet in ziet?
quote:Op zondag 28 december 2014 16:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De meeste ken ik amper, maar een van de bekendste is toch wel onze Marokkaanse beveiliger-chiboy-hosselaar, die gek genoeg wel alleen topics opent over gefaalde hossels en nooit eens over een gelukte hossel verteld, maar het is maar FOK! dus dat zal vast geen diepere oorzaak hebben.
Een ander vrij bekend exemplaar doet aan treinrijden voor zijn plezier, is ICT'er, heeft naar eigen zeggen drie bloedmooie jonge vrouwen, weet zich regelmatig van zijn begeleider te ontdoen, woont in Limburg en schijnt ietwat aan de dikke kant te zijn.
Heeft er ook een KPD toegang.quote:Op zondag 28 december 2014 16:13 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja, Totoquote:Op zondag 28 december 2014 16:13 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Vanavond ben ik er niet.quote:Op zondag 28 december 2014 16:10 schreef deadprez het volgende:
vanavond ga ik jullie allemaal ownen in haxball
Oh, lame.quote:
Fittie zoeken doe je maar in KLB SC.quote:Op zondag 28 december 2014 16:13 schreef Chai het volgende:
Hoeveel voorzetten zie jij dan? Zit je soms al de hele dag met je lul in je hand dat je overal een voorzet in ziet?
ewaquote:
Kerel, ik heb geen leven. Alleen geld en een nutteloze ingenieurstitelquote:Op zondag 28 december 2014 16:15 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Fobo gecheckedje lijkt idd wel wat op mij
Je hebt alleen meer haar en een leven
dat is een leugen.quote:Op zondag 28 december 2014 16:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haha je werd te hard door mij geowned.
ja ga vooral die 2 serieus nemenquote:Op zondag 28 december 2014 16:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik ben gister door GGMM en Tyron benoemt tot beste newbie, dus beter zijn jullie allemaal gewoon stil.
GGMM.quote:Op zondag 28 december 2014 16:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik ben gister door GGMM en Tyron benoemt tot beste newbie, dus beter zijn jullie allemaal gewoon stil.
geen geld en een waardevolle titelquote:Op zondag 28 december 2014 16:17 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Kerel, ik heb geen leven. Alleen geld en een nutteloze ingenieurstitel
sryquote:Op zondag 28 december 2014 16:18 schreef BozeHaas het volgende:
ik word steeds gebeld door een onbekend nummer fucking hinderlijk
als ik niet prive bel neem je ook nooit opquote:Op zondag 28 december 2014 16:18 schreef BozeHaas het volgende:
ik word steeds gebeld door een onbekend nummer fucking hinderlijk
jij bent zo'n hijger zekerquote:
Ik heb ook kerstvakantie, dus ik herken het wel, maar ik zag er maar eentje eigenlijk.quote:Op zondag 28 december 2014 16:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Fittie zoeken doe je maar in KLB SC.
Wat zet jij voor je naam? ir. of master of disaster?quote:Op zondag 28 december 2014 16:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
geen geld en een waardevolle titel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |