Fittie zoeken doe je maar in KLB SC.quote:Op zondag 28 december 2014 16:13 schreef Chai het volgende:
Hoeveel voorzetten zie jij dan? Zit je soms al de hele dag met je lul in je hand dat je overal een voorzet in ziet?
ewaquote:
Kerel, ik heb geen leven. Alleen geld en een nutteloze ingenieurstitelquote:Op zondag 28 december 2014 16:15 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Fobo gecheckedje lijkt idd wel wat op mij
Je hebt alleen meer haar en een leven
dat is een leugen.quote:Op zondag 28 december 2014 16:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haha je werd te hard door mij geowned.
ja ga vooral die 2 serieus nemenquote:Op zondag 28 december 2014 16:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik ben gister door GGMM en Tyron benoemt tot beste newbie, dus beter zijn jullie allemaal gewoon stil.
GGMM.quote:Op zondag 28 december 2014 16:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik ben gister door GGMM en Tyron benoemt tot beste newbie, dus beter zijn jullie allemaal gewoon stil.
geen geld en een waardevolle titelquote:Op zondag 28 december 2014 16:17 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Kerel, ik heb geen leven. Alleen geld en een nutteloze ingenieurstitel
sryquote:Op zondag 28 december 2014 16:18 schreef BozeHaas het volgende:
ik word steeds gebeld door een onbekend nummer fucking hinderlijk
als ik niet prive bel neem je ook nooit opquote:Op zondag 28 december 2014 16:18 schreef BozeHaas het volgende:
ik word steeds gebeld door een onbekend nummer fucking hinderlijk
jij bent zo'n hijger zekerquote:
Ik heb ook kerstvakantie, dus ik herken het wel, maar ik zag er maar eentje eigenlijk.quote:Op zondag 28 december 2014 16:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Fittie zoeken doe je maar in KLB SC.
Wat zet jij voor je naam? ir. of master of disaster?quote:Op zondag 28 december 2014 16:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
geen geld en een waardevolle titel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |