Niet op Harry's Game iigquote:Op zondag 28 december 2014 15:15 schreef patat het volgende:
[..]
Ja heel even, nog geen jaar dacht ik
Van de remake moeten er nog twee uitkomenquote:Op zondag 28 december 2014 15:15 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]![]()
Je moet wel de hele trilogie kijken.
Ik vind Orinoco flow sowieso wat uh kabbelen.quote:Op zondag 28 december 2014 15:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Soms vind ik het wel mooi, soms niet. Of zoals nu vind ik het te lang duren.
Ik vind het mooi, maar zo voor eens per jaar, niet veel vaker in elk gevalquote:Op zondag 28 december 2014 15:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Soms vind ik het wel mooi, soms niet. Of zoals nu vind ik het te lang duren.
Nee daarvoor was ze er al uit inderdaad!quote:
670, ja dus.quote:Op zondag 28 december 2014 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit nummer enorm fijn. Staat Only Time hoger?
Boeken zijn ook fantastisch. Millennium trilogie, The Killing. Ik houd ervan. Scandinavische seriesquote:
Film is mooi idd.quote:
Jammer, dat vind ik dan weer 3x niks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel dus, maar kennelijk inderdaad al niet meer ten tijde van Harrie's Spelletje, blijkbaar.quote:Op zondag 28 december 2014 15:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Enya zat zelf niet in Clannad
nee man. Frozen, je weet tog!!!quote:Op zondag 28 december 2014 15:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Mooiste Disney film ooit.
Punt.
Feit.
Dat kan blijkbaar ook mooi zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 15:17 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een zeiknummer is het eigenlijk ook, dat Orinoco Flow. Het kabbelt bijna 4 minuten door.
quote:Op zondag 28 december 2014 15:17 schreef Cee het volgende:
Bedankt Hans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |