Als je echt wil lukt dat best hoorquote:Op zondag 28 december 2014 14:56 schreef laxus13 het volgende:
Eigenlijk geen slecht nummer te vinden komend uur
Gewoon niet laten vallenquote:
Dat was 3 jaar geleden hoorquote:Op zondag 28 december 2014 14:57 schreef Ferdo het volgende:
Met 996 zijn we het afgelopen jaar doodgegooid, ess.
Ik spreek iets van 10 woorden Japans, dus heel ver kom ik niet neequote:
Rowwen Hezequote:Op zondag 28 december 2014 14:56 schreef laxus13 het volgende:
Het accent van de zuiderlijke staten van USAquote:Op zondag 28 december 2014 14:55 schreef cafca het volgende:
Hm, ja. Amerikaans is natuurlijk ook gewoon een Engels dialect......
Enya vind ik dan nog het minste maar is ook niet echt slechtquote:Op zondag 28 december 2014 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over George, Enya, Rowwen en U2 valt te discussieren, maar niets echt slechts nee.
Don't listen to a word I say HEYquote:
En dan met een meisje dat klinkt als Passengerquote:Op zondag 28 december 2014 14:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Don't listen to a word I say HEY
screams all sound the same HEY!
Heel veel
lalalalalalaaaaaaa HEY
Ja, dat is ook erg inderdaad. Maar vooral gesproken.quote:Op zondag 28 december 2014 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het accent van de zuiderlijke staten van USA
quote:Op zondag 28 december 2014 14:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Don't listen to a word I say HEY
screams all sound the same HEY!
Heel veel
lalalalalalaaaaaaa HEY
Zegt me zo niksquote:Op zondag 28 december 2014 14:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En dan met een meisje dat klinkt als Passenger
Met een vleugje Kate Nash er tussen.quote:Op zondag 28 december 2014 14:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En dan met een meisje dat klinkt als Passenger
Kun je nagaan hoe het blijft rondzingenquote:Op zondag 28 december 2014 14:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat was 3 jaar geleden hoor
Ik houd er wel van.quote:Op zondag 28 december 2014 14:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook erg inderdaad. Maar vooral gesproken.
Okéquote:Op zondag 28 december 2014 15:01 schreef Ferdo het volgende:
En Proud Mary ken je vast wel in de uitvoering van Ike & Tina Turner, ess.
Roodkapje, waar ga je heen..quote:Op zondag 28 december 2014 14:59 schreef KolonelBroodje het volgende:
Dit uur Little Talks![]()
Snel naar oma fietsen voor jawel een 4e kerstdagen dan hopen dat de top 2000 op staat.
laat u ogen eens nakijken bij Pearl of Hans Anders!quote:Op zondag 28 december 2014 14:56 schreef laxus13 het volgende:
Ik vind die van Ike & Tina Turner ook mooier eigenlijk. Maar dat komt omdat ik van Tinaquote:Op zondag 28 december 2014 15:01 schreef Ferdo het volgende:
Rowing, rowing, rowing on a river.
Frans Boeiend, zoals ze er in Sjors en Sjimmie van maakten.quote:Op zondag 28 december 2014 15:00 schreef het_fokschaap het volgende:
Frank zaagt de lijst door!
[ afbeelding ]
Ohhhh!!!quote:Op zondag 28 december 2014 15:01 schreef Ferdo het volgende:
Rowing, rowing, rowing on a river.
Big wheels keep on turning, proud mary keep on burningquote:
Via telefoon kan ookquote:Op zondag 28 december 2014 14:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon niet laten vallen![]()
Ik sleep altijd de wasmand naar de rand van het bad en zet daar dan de laptop op
Ja? Die heb ik gemist.quote:Op zondag 28 december 2014 15:00 schreef HPLC het volgende:
Hey Mexibakker.
Je vroeg gisteren welke band/groep/artiest minimaal 5 noteringen had tussen de plekken 1 t/m 1000 zonder lager te staan. Daar hoort ook Meat Loaf bij.
Dat wilde ik eventjes kwijt
Ja het kwartje is inmiddels gevallen jaquote:Op zondag 28 december 2014 15:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Big wheels keep on turning, proud mary keep on burning
Rollin' on the river
met een bootje over de Mississippi
Maar nu krijg je het origineel te horen.quote:
Okéquote:Op zondag 28 december 2014 15:03 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar nu krijg je het origineel te horen.
eensquote:Op zondag 28 december 2014 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Crowded House is trouwens ondergewaardeerd.
Elfletterig.
Hiero, enjoy!quote:Op zondag 28 december 2014 15:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De cover van Anneke Grönloh is wel beter trouwens, die gaat over ons aller favo drummer!
Na dit uur sowieso.quote:Op zondag 28 december 2014 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
OkéMisschien ken ik deze versie ook wel hoor
Ik riep vorig jaar dat ze overgewaardeerd zouden zijn. Nu kijk ik er anders naar. Hun verkeerde nummers worden te sterk gewaardeerd, maar voor heel veel goede liedjes is te weinig aandacht.quote:
Ik ging zoeken, ik vroeg het niet zelfquote:
kijk eens aan... er is nog steeds hoop voor jequote:Op zondag 28 december 2014 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik riep vorig jaar dat ze overgewaardeerd zouden zijn. Nu kijk ik er anders naar. Hun verkeerde nummers worden te sterk gewaardeerd, maar voor heel veel goede liedjes is te weinig aandacht.
Ik heb ze nog nooit gezien, maar een leuke manier om mijn Limburgse roots een beetje te eren.quote:Op zondag 28 december 2014 15:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgend jaar weer naar hun theatertour.
Preciesquote:
Beetje wel ja. Maar ze staan er nog hoger in.quote:Op zondag 28 december 2014 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Crowded House is trouwens ondergewaardeerd.
Elfletterig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |