In dit topic is het niet de bedoeling om te trollen.quote:Op maandag 29 december 2014 09:40 schreef Kreator het volgende:
Snap niet dat je dan niet meteen in de auto stapt.
Ten eerste bepaal ik zelf wel wat ik zeg.quote:Op maandag 29 december 2014 10:30 schreef Beauke het volgende:
[..]
In dit topic is het niet de bedoeling om te trollen.
Halsoverkop er naartoe vliegen terwijl dat ivm roegestaan bezoek, rust en mogelijke infectie totaal niet handig is, lijkt me niet de beste reactie. Volgens mij hebben ze het goed afgewogen.quote:Op maandag 29 december 2014 10:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ten eerste bepaal ik zelf wel wat ik zeg.
Ten tweede ben jij niet de aangewezen persoon om mensen hierop te wijzen.
Ten derde was dit geen 'troll' reactie.
Ten vierde moet je gewoon optiefen. (dit was er wel 1)
Het is gewoon een oprechte verbazing. Als je net hebt gehoord dat je moeder zwaargewond in het ziekenhuis ligt dan zou je laatste reactie wel 'o jee, het is 2 uur rijden' moeten zijn.
Dit dus.quote:Op maandag 29 december 2014 11:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Halsoverkop er naartoe vliegen terwijl dat ivm roegestaan bezoek, rust en mogelijke infectie totaal niet handig is, lijkt me niet de beste reactie. Volgens mij hebben ze het goed afgewogen.
Anders dm jij ook lekker even mee ofzo!quote:Op maandag 29 december 2014 11:17 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, en als jij met Krea een discussie wil voeren stuur je hem toch lekker een dm? Anders houd je bek gewoon joh.
Volgens mij was de eerste reactie van TS (na de schrik): 'hoe kan ik mijn moeder en familie het beste steunen? Nu er naartoe sjeezen en misschien in de weg lopen/er niet bij mogen, of afwachten tot er meer duidelijk is over de situatie en ik met iets meer rust die kant uit kan komen. En dat moeder dan ook zo stabiel is dat ze mijn bezoek ook meekrijgt'.quote:Op maandag 29 december 2014 10:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is gewoon een oprechte verbazing. Als je net hebt gehoord dat je moeder zwaargewond in het ziekenhuis ligt dan zou je laatste reactie wel 'o jee, het is 2 uur rijden' moeten zijn.
Ook tweedegraads brandwonden kunnen erg netjes helen. Zelf heb ik ooit m'n arm tweedegraads verbrand. Toen de blaren net weg waren zag het eruit alsof het nooit meer goed zou komen, nu zie je er niks meer van.quote:Op zondag 28 december 2014 14:52 schreef b4kl4p het volgende:
Hoop dat ze niets aan de ogen heeft dan verder.
Kan er blijvend letsel ontstaan van 1e graads verbrandingen eigenlijk?
Niet dat ik lompe reacties goedkeur, maar het blijft een internetforum. Sommige mensen genieten er gewoon van om met hun morele superioriteit op andermans ellende te gaan stampen.quote:Op maandag 29 december 2014 12:02 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat zijn dit voor kutreacties? Die jongen is in shock, en nu wordt hem verweten dat hij niet halsoverkop naar z'n moeder is gereden?![]()
En is er al meer duidelijkheid over wat er nu eigenlijk precies gebeurd is?quote:
Terecht ook.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:48 schreef PeterPastoor het volgende:
Andere dingen aan zijn hoofd dan het forum
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |