abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer maandag 29 december 2014 @ 09:40:51 #101
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_148084859
Snap niet dat je dan niet meteen in de auto stapt.
pi_148085999
quote:
3s.gif Op maandag 29 december 2014 09:40 schreef Kreator het volgende:
Snap niet dat je dan niet meteen in de auto stapt.
In dit topic is het niet de bedoeling om te trollen.
  Official ESF Kreviewer maandag 29 december 2014 @ 10:50:49 #103
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_148086585
quote:
14s.gif Op maandag 29 december 2014 10:30 schreef Beauke het volgende:

[..]

In dit topic is het niet de bedoeling om te trollen.
Ten eerste bepaal ik zelf wel wat ik zeg.
Ten tweede ben jij niet de aangewezen persoon om mensen hierop te wijzen.
Ten derde was dit geen 'troll' reactie.
Ten vierde moet je gewoon optiefen. (dit was er wel 1)

Het is gewoon een oprechte verbazing. Als je net hebt gehoord dat je moeder zwaargewond in het ziekenhuis ligt dan zou je laatste reactie wel 'o jee, het is 2 uur rijden' moeten zijn.
pi_148087261
Als je daar met hem een discussie over wilt voeren stuur je hem toch een dm?
En tief even lekker zelf een eind op. :|W
pi_148087290
quote:
14s.gif Op maandag 29 december 2014 10:50 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ten eerste bepaal ik zelf wel wat ik zeg.
Ten tweede ben jij niet de aangewezen persoon om mensen hierop te wijzen.
Ten derde was dit geen 'troll' reactie.
Ten vierde moet je gewoon optiefen. (dit was er wel 1)

Het is gewoon een oprechte verbazing. Als je net hebt gehoord dat je moeder zwaargewond in het ziekenhuis ligt dan zou je laatste reactie wel 'o jee, het is 2 uur rijden' moeten zijn.
Halsoverkop er naartoe vliegen terwijl dat ivm roegestaan bezoek, rust en mogelijke infectie totaal niet handig is, lijkt me niet de beste reactie. Volgens mij hebben ze het goed afgewogen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_148087320
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 11:16 schreef Skv het volgende:

[..]

Halsoverkop er naartoe vliegen terwijl dat ivm roegestaan bezoek, rust en mogelijke infectie totaal niet handig is, lijkt me niet de beste reactie. Volgens mij hebben ze het goed afgewogen.
Dit dus.
  maandag 29 december 2014 @ 11:17:13 #107
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_148087336
Ja, en als jij met Krea een discussie wil voeren stuur je hem toch lekker een dm? Anders houd je bek gewoon joh.

TS, veel sterkte en hopelijk komt alles goed.
Huilen dan.
pi_148087442
quote:
7s.gif Op maandag 29 december 2014 11:17 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, en als jij met Krea een discussie wil voeren stuur je hem toch lekker een dm? Anders houd je bek gewoon joh.

Anders dm jij ook lekker even mee ofzo!
pi_148087463
quote:
14s.gif Op maandag 29 december 2014 10:50 schreef Kreator het volgende:

[..]

Volgens mij was de eerste reactie van TS (na de schrik): 'hoe kan ik mijn moeder en familie het beste steunen? Nu er naartoe sjeezen en misschien in de weg lopen/er niet bij mogen, of afwachten tot er meer duidelijk is over de situatie en ik met iets meer rust die kant uit kan komen. En dat moeder dan ook zo stabiel is dat ze mijn bezoek ook meekrijgt'.

Ik vind het niet slecht. Dat jij daar anders over denkt, dat kan. Ook niks mis mee en als jij meer rust krijgt door in een wachtkamer te ijsberen omdat je toch niet bij haar kan, dan moet je dat zeker doen. Wie weet mag je er inderdaad meteen bij, maar zeker bij brandwonden ligt dat niet zo eenvoudig. Maar dan hoef je TS nog niet af te branden (wat een slechte woordspeling :') )omdat die een andere insteek heeft.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Vis een optie? maandag 29 december 2014 @ 11:34:19 #110
70532 loveli
N
pi_148087853
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 14:52 schreef b4kl4p het volgende:
Hoop dat ze niets aan de ogen heeft dan verder.

Kan er blijvend letsel ontstaan van 1e graads verbrandingen eigenlijk?
Ook tweedegraads brandwonden kunnen erg netjes helen. Zelf heb ik ooit m'n arm tweedegraads verbrand. Toen de blaren net weg waren zag het eruit alsof het nooit meer goed zou komen, nu zie je er niks meer van.
crap in = crap out
pi_148088808
Wat zijn dit voor kutreacties? Die jongen is in shock, en nu wordt hem verweten dat hij niet halsoverkop naar z'n moeder is gereden? :{

Goed gehandeld TS, en heel veel sterkte toegewenst!
pi_148091746
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 12:02 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat zijn dit voor kutreacties? Die jongen is in shock, en nu wordt hem verweten dat hij niet halsoverkop naar z'n moeder is gereden? :{
Niet dat ik lompe reacties goedkeur, maar het blijft een internetforum. Sommige mensen genieten er gewoon van om met hun morele superioriteit op andermans ellende te gaan stampen.
pi_148095486
Heel veel sterkte TS!

En helemaal niks mis met hier vragen wat je kunt verwachten. (Brand)wonden kunnen erg heftig zijn om te zien (en ruiken), daarbij ben je al gespannen en ongerust omdat het om je moeder gaat, dus je zal de eerste niet zijn die al hyperventilerend knock out gaat naast het bed.

Eerst je rust proberen terug te vinden en jezelf voor te bereiden (zoverre dat gaat natuurlijk), is helemaal niet zo verkeerd. :*
  maandag 29 december 2014 @ 16:26:11 #114
379794 thats_meh
Wil je een koekje?
pi_148099922
Sterkte TS!!
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
pi_148100354
Ik denk serieus dat Kreator het niet deed om te trollen of om een discussie los te maken. Hij zou alleen zo reageren als het om zijn ouders zou gaan. TS gaat er weer anders mee om en van beide kanten valt wel wat te zeggen :)
pi_148105153
Goed gehandeld en sterkte!
pi_148106197
Jeetje TS, als ik ooit in een kritische situatie terecht kom, hoop ik dat er mensen zoals jij in de buurt zijn. Goed gehandeld inderdaad.

Ik hoop dat je moeder er goed doorheen komt. Heel veel sterkte gewenst!
pi_148106698
Wat naar. Sterkte. Advies heb ik helaas niet.
Whatever...
pi_148107871
Hoe was het vanmiddag bij haar? :)
pi_148108107
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 19:47 schreef Sylvana het volgende:
+1

en een virtuele knuf voor ts.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 december 2014 @ 20:01:46 #121
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_148108463
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 19:47 schreef Sylvana het volgende:
En is er al meer duidelijkheid over wat er nu eigenlijk precies gebeurd is?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_148149382
Maak me toch wel een beetje zorgen nu er nog steeds geen update is :{
pi_148151765
Andere dingen aan zijn hoofd dan het forum :)
pi_148151853
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 18:48 schreef PeterPastoor het volgende:
Andere dingen aan zijn hoofd dan het forum :)
Terecht ook.
Whatever...
pi_148174701
Goedemorgen, even een update tussendoor omdat het wat hectisch is met werk en ziekenhuis bezoek en het contact met haar vriendinnen enzo.

Maandag voor het eerst bij haar geweest. Ze heeft veel pijn en ligt helemaal in het verband. Gelukkig is ze aanspreekbaar en is het nog steeds mijn moeder.

Haar gezicht is vrij goed uit de ellende gekomen omdat ze blijkbaar haar handen voor haar gezicht heeft gehouden tijdens de explosie. De armen en benen gaan morgen geopereerd worden om huid te transplanteren.

Gelukkig heeft ze alle lichaamsfuncties nog.

De politie heeft tijdens het onderzoek meerdere malen aangegeven dat ze herboren zijn omdat het eigenlijk niet te overleven was. Het geluk was dat ze de tussendeur naar de gang hebben opengezet. Daardoor is de luchtdruk ontsnapt en heeft zelfs boven en op zolder de deuren eruit geblazen.

Het is echt enorm erg geweest, ik ben ook in de ravage geweest en ik schrok me rot. Het is echt een horrorscene met bloedhanden aan de muur en alles.

Maar gisteren was ik er weer en ik denk (en haar man ook) dat ze iets vooruit is gegaan. Ze lijkt net iets soepeler met haar handen en er is een stukje verband van haar wangen en de huid daaronder is welliswaar rood maar dat herstelt wel.

Aangezien mijn moeder best ijdel is, is het maar goed dat haar gezicht er relatief goed uit gekomen is.

We zijn nu bezig een schema op te zetten, want mijn moeder kan niet alleen zijn en de ziekenhuizen in Duitsland hanteren het mantelzorg principe wat inhoud dat haar haren niet gewassen zouden worden voordat wij shampoo hadden gekocht. En het is alleen zorg wat geboden wordt geen gezelligheid.

Maar ik heb haar ook geprobeerd duidelijk te maken dat de zorg in dit geval het belangrijst is. Ook dat ze nu pijn heeft is afschuwelijk, maar over een half jaar is ze blij dat ze die pijn had want dat betekent dat de zenuwen nog intact zijn.

Het zou eerst zeker 5 weken in het ziekenhuis blijven, maar de artsen hebben al aangegeven dat dat zeker meer gaat worden.

Het is best ver, toch anderhalf uur rijden. Maar ik ben nu twee dagen geweest, en eet dan ook pas weer om half 11.

Denk dat ik vandaag even oversla en morgen weer ga want ik werk er ook nog naast en het is best zwaar zo.

En ik doe erg mijn best haar het half volle glas in te laten zien in plaats van het half lege. Al weet ik niet of dat op dit moment gepast is, maar ze zegt dat ze het fijn vind dus dan blijf ik optimistisch.
Wie dit leest is een lezer van dit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')