SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjaak Polak ook.quote:Op zondag 28 december 2014 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hele makkelijke kans inderdaad.
Michael de Leeuw had 'm gemaakt.
Ik zeg wisselen in de rust.quote:Op zondag 28 december 2014 13:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Falcao, Van Persie en Rooney hebben allen een goede kans gehad... Allemaal mis.. Tsja
Wel een klasse voorhoede. Ongeacht de vorm in deze wedstrijd altijd laten staan.quote:Op zondag 28 december 2014 13:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Falcao, Van Persie en Rooney hebben allen een goede kans gehad... Allemaal mis.. Tsja
Zekersquote:Op zondag 28 december 2014 13:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wel een klasse voorhoede. Ongeacht de vorm in deze wedstrijd altijd laten staan.
nog 1, niuewsjaardagquote:Op zondag 28 december 2014 13:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is dit nu de laatste Premier League speelronde in 2014 of is er oudjaarsdag nog 1?
Nieuwjaarsdag.quote:Op zondag 28 december 2014 13:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is dit nu de laatste Premier League speelronde in 2014 of is er oudjaarsdag nog 1?
Heerlijk man. Uitbrakken in bed met voetbal aan.quote:Op zondag 28 december 2014 13:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nieuwjaarsdag, ook al zo'n aidsdag voor voetbal
Shaw is sowieso geen linkermiddenvelder, maar een linksback.quote:Op zondag 28 december 2014 13:43 schreef Pedroso het volgende:
De man van 40 miljoen, Shaw, zal moeite hebben om zich in de basis te spelen. Voorlopig zal Young wel de voorkeur krijgen.
Om vijf uur ´s middags besluiten dat je toch maar take away eet.quote:Op zondag 28 december 2014 13:44 schreef Blistering het volgende:
[..]
Heerlijk man. Uitbrakken in bed met voetbal aan.
Haha ja, dat dacht ik ookquote:Op zondag 28 december 2014 13:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nieuwjaarsdag is toch geen 2014 meerDan is dit de laatste
Beste keeper van de wereld. Dat vond ik 'm al bij Lyon.quote:Op zondag 28 december 2014 13:45 schreef Downwards het volgende:
Lloris weer met afstand de beste man aan de kant van Spurs.
Neuer, Courtois, Vermeer.quote:Op zondag 28 december 2014 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beste keeper van de wereld. Dat vond ik 'm al bij Lyon.
Dit klinkt bekend.quote:Op zondag 28 december 2014 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
United domineert.
Tottenham zal dus wel scoren.
Dat vond ik al bij de F'jes van Nicequote:Op zondag 28 december 2014 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Shaw is ook iemand die de hele linkerkant bestrijkt. Samen kun je ze niet laten spelen, zal toch een keuze moeten worden gemaakt tussen die 2.quote:Op zondag 28 december 2014 13:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Shaw is sowieso geen linkermiddenvelder, maar een linksback.
Vorm is het hier niet mee eens.quote:Op zondag 28 december 2014 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt er kijk op, mijn bestequote:Op zondag 28 december 2014 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vond ik al bij de F'jes van Nice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |