SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor uitgebreide statistieken:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee het is platenspelerquote:Op zondag 28 december 2014 12:33 schreef essnhills het volgende:
Het is pick up, dat weet toch iedereen
Vergeet de vieze oude bastaard niet.quote:
Eens.quote:
The Buoysquote:Op zondag 28 december 2014 12:36 schreef Zorro het volgende:
Dolly Parton als ze zwemt: Islands in the stream
wel in die kersttop75 van 1e kerstquote:Op zondag 28 december 2014 12:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Christmas Without You staat die er ook in?
quote:Op zondag 28 december 2014 12:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Christmas Without You staat die er ook in?
quote:
ook helemaal primaquote:
Ow echt? Was me nog niet duidelijk.quote:Op zondag 28 december 2014 12:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ook helemaal prima
* Doedezemaar heeft een Barry-obsessie
quote:Op zondag 28 december 2014 12:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Absoluut een guilty pleasure, maar of t nu in de lijst hoort..
Zeker in een lijst van 2000 nummers.quote:Op zondag 28 december 2014 12:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Absoluut een guilty pleasure, maar of t nu in de lijst hoort..
toch geen doorgestoken kaart die top 2000!quote:
hmm kan ook een afleidingsmanoeuvre zijn...quote:Op zondag 28 december 2014 12:39 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
toch geen doorgestoken kaart die top 2000!
oh god, daar moet je toch niet aan denkenquote:
Nee, maar dat is niet belangrijkquote:
ik vond ze alledrie liefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop