Turning Japanese dan weer niet.quote:
How soon is now, panic, some girls are bigger than others, asleep. To name a gewquote:Op zondag 28 december 2014 09:09 schreef WeezerButler het volgende:
[..]![]()
ook vreemd dat er 1 Smiths nummer in de kieslijst staat en dat dat niet Bigmouth is...
Adolescent Sex?quote:Op zondag 28 december 2014 09:05 schreef Kingstown het volgende:
David Sylvian....nice!
Jammer dat Japan er slechts 1 keer instaat, maar mss al meer dan je mag verwachten.
Homosensueel? Valt wel meequote:
Jammer. Die vind ik niet zo boeiend. Adolescent Sex heb ik een stuk meer mee.quote:
Goeiemorgenquote:
Absoluut, hoewel ik niet de hele tijd naar die gilstem van Sjimmie wil luisteren.quote:Op zondag 28 december 2014 09:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Turning Japanese dan weer niet.
Valt Bronski Beat niet binnen jouw smaakgebied met hun synthesizer-stuff?
ik vind t mooi. net als deze.quote:
Deze is prachtig ja. Meer dan terecht gestegen na vorig jaar nieiw binnen te zijn gekomenquote:
Hij is de winnaar van de beste singer songwriter van Nederland. Het programma van Giel Beelen.quote:
Nicequote:Op zondag 28 december 2014 09:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut, hoewel ik niet de hele tijd naar die gilstem van Sjimmie wil luisteren.
Dit was echter briljant, net nadat Why uitgekomen was. Eventueel even doorspoelen naar het einde, slopen die toetsen en speakers...
Ok nu snap ik waarom ik dit niet kan waarderen, zijn muzieksmaak kennende.quote:Op zondag 28 december 2014 09:22 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Hij is de winnaar van de beste singer songwriter. Het programma van Giel Beelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |