Absoluut, hoewel ik niet de hele tijd naar die gilstem van Sjimmie wil luisteren.quote:Op zondag 28 december 2014 09:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Turning Japanese dan weer niet.
Valt Bronski Beat niet binnen jouw smaakgebied met hun synthesizer-stuff?
ik vind t mooi. net als deze.quote:
Deze is prachtig ja. Meer dan terecht gestegen na vorig jaar nieiw binnen te zijn gekomenquote:
Hij is de winnaar van de beste singer songwriter van Nederland. Het programma van Giel Beelen.quote:
Nicequote:Op zondag 28 december 2014 09:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut, hoewel ik niet de hele tijd naar die gilstem van Sjimmie wil luisteren.
Dit was echter briljant, net nadat Why uitgekomen was. Eventueel even doorspoelen naar het einde, slopen die toetsen en speakers...
Ok nu snap ik waarom ik dit niet kan waarderen, zijn muzieksmaak kennende.quote:Op zondag 28 december 2014 09:22 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Hij is de winnaar van de beste singer songwriter. Het programma van Giel Beelen.
Tis ook het mooiste liedje wat hij tot nu toe schreef, maar idd het is absoluut een plaat die je raakt of totaal niet. Bij mij is het het eerste.quote:Op zondag 28 december 2014 09:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
T echoot zo mooi de spijt na een verloren relatie.De adoratie die blijft. Dit jaar relatie uitgegaan, zij had binnen n paar weken n ander, maar ik zou haar nog steeds binnenlaten. Dat gevoel herken ik hier heel erg in. De wanhoop bijna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |