Kun je vieze plaatjes versturen die daarna gelijk verdwijnen.quote:Op zondag 28 december 2014 00:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. En nu komt ook Snapchat erbij. Maar wat dat precies is,weet ik ook niet.
had ie ook onbegrijpelijke teksten?quote:Op zondag 28 december 2014 00:21 schreef cafca het volgende:
Ik heb Nielson een keer live gezien. Ik zag een jongetje die een popster speelde.....
En chatten hè? Niet alleen plaatjes sturen. Ow, de plaatjes die ze sturen, zijn vooral selfies en plaatjes van nieuwe kleding, voetbalschoenen e.d. Zo schattig.quote:Op zondag 28 december 2014 00:21 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je vieze plaatjes versturen die daarna gelijk verdwijnen.
En de jeugd denkt dan dat dat veilig is
Dat denken alleen zwakstromersquote:Op zondag 28 december 2014 00:21 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je vieze plaatjes versturen die daarna gelijk verdwijnen.
En de jeugd denkt dan dat dat veilig is
Moet je ook al Meneer Nielson zeggen?quote:Op zondag 28 december 2014 00:21 schreef cafca het volgende:
Ik heb Nielson een keer live gezien. Ik zag een jongetje die een popster speelde.....
Niet zo goed dus?quote:Op zondag 28 december 2014 00:21 schreef cafca het volgende:
Het merendeel van de jeugd lijkt daar onder te vallen tegenwoordigquote:Op zondag 28 december 2014 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat denken alleen zwakstromers
Dan denk ik toch eerder aan Pipi Langkousquote:Op zondag 28 december 2014 00:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Moet je ook al Meneer Nielson zeggen?
Goh, die gebruikt elke dag hero en coke.quote:Op zondag 28 december 2014 00:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh trouwens, mijn zusje vond Jett Rebel wel erg raar : "die is niet goed in zijn hoofd hoor".
dan moet je maar eens uit gaan leggen wat stoned betekentquote:Op zondag 28 december 2014 00:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh trouwens, mijn zusje vond Jett Rebel wel erg raar : "die is niet goed in zijn hoofd hoor".
Kunnen ze niks aan doen, brein is nog niet volgroeid, er missen wat linkjesquote:Op zondag 28 december 2014 00:23 schreef D. het volgende:
[..]
Het merendeel van de jeugd lijkt daar onder te vallen tegenwoordig
Johquote:Op zondag 28 december 2014 00:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan denk ik toch eerder aan Pipi Langkous
Hij is ook wel een beetje vreemd. Maar wel leuk en erg muzikaal. Geweldig optreden van hem gezien dit jaar.quote:Op zondag 28 december 2014 00:22 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zondag 28 december 2014 00:24 schreef Mani89 het volgende:
Alle treurwilgen op FOK! krijgen nu een glimlach op hun gezicht.
Sooooooow koekoekquote:
Jij ookquote:Op zondag 28 december 2014 00:24 schreef Mani89 het volgende:
Alle treurwilgen op FOK! krijgen nu een glimlach op hun gezicht.
Volgens mij waren 'wij' vroeger beter algemeen ontwikkeldquote:Op zondag 28 december 2014 00:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kunnen ze niks aan doen, brein is nog niet volgroeid, er missen wat linkjes
Klopt. En dat probeer ik me elke dag ook voor te houden, maar helaas werkt het niet altijd en moet er toch even wat gezegd worden. Houding van die pubers... pffff.quote:Op zondag 28 december 2014 00:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kunnen ze niks aan doen, brein is nog niet volgroeid, er missen wat linkjes
Heeft nog een paar jaar te gaan tot ie 27 jaar is. Je kunt dus nog even van hem genieten.quote:Op zondag 28 december 2014 00:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is ook wel een beetje vreemd. Maar wel leuk en erg muzikaal. Geweldig optreden van hem gezien dit jaar.
Mag zeker weer niet meedoen?quote:Op zondag 28 december 2014 00:24 schreef peaceman het volgende:
Hoe kom je van R.E.M. naar Iggy Pop & The Stooges nav dit nummer?
Via Katequote:Op zondag 28 december 2014 00:24 schreef peaceman het volgende:
wij konden het niet opzoeken op wikipediaquote:Op zondag 28 december 2014 00:25 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij waren 'wij' vroeger beter algemeen ontwikkeld
Ditquote:Op zondag 28 december 2014 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben teleurgesteld in mijn generatie
En ik mag zeker niets zeggen?quote:Op zondag 28 december 2014 00:24 schreef peaceman het volgende:
Dat hij de naam Nielson gebruikt is al een groot schandaal, denkend aan de grote Harry Nilsson.quote:
Hij is absoluut muzikaal.quote:Op zondag 28 december 2014 00:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heeft nog een paar jaar te gaan tot ie 27 jaar is. Je kunt dus nog even van hem genieten.
Nee dat was Furry Happy Monstersquote:Op zondag 28 december 2014 00:25 schreef cafca het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat Michael Stipe dit naakt heeft ingezongen. Ofzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |