Zit weinig verschil tussen.quote:Op zondag 28 december 2014 00:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Toch las ik hier HIV ipv VI.
Da's best positiefquote:Op zondag 28 december 2014 00:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Toch las ik hier HIV ipv VI.
De eerste keer dat Chris z'n mond open deed had ik dat gevoel alquote:Op zondag 28 december 2014 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Skyradio alarm. Bij dit nummer was ik klaar met Coldplay
En an ocean between?quote:
De blije koequote:Op zondag 28 december 2014 00:42 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
laat me alsjeblieft weten welke camping...dat ik hem niet per ongeluk boek...
FOK YAAAAquote:
Ik mag jou welquote:Op zondag 28 december 2014 00:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was 1 van mijn vrije keuzes.
Don't Panic raakt me wel.quote:Op zondag 28 december 2014 00:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De eerste keer dat Chris z'n mond open deed had ik dat gevoel al
Zonde he, was echt een goede band. Maar het geld verdienen werd daarna belangrijker schijnbaar. Ook al maken ze nu een enkele keer nog wel is een goede plaat.quote:Op zondag 28 december 2014 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Skyradio alarm. Bij dit nummer was ik klaar met Coldplay
Zoals dit nummer inderdaad.quote:Op zondag 28 december 2014 00:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zonde he, was echt een goede band. Maar het geld verdienen werd daarna belangrijker schijnbaar. Ook al maken ze nu een enkele keer nog wel is een goede plaat.
3 nummers vrije keuze wel hoor. Maar het klopt aan de andere kant wel dat het niet past bij hun snob imago en hun doel om de beperktheid van de Top 2000 keuzelijst aan te geven.quote:
Dit is nieuw voor me.quote:Op zondag 28 december 2014 00:42 schreef Pedroso het volgende:
Ook al maken ze nu een enkele keer nog wel eens een goede plaat.
Simpson?quote:Op zondag 28 december 2014 00:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat staat Jessica laag trouwens
Maar die brengen ze niet uit?quote:Op zondag 28 december 2014 00:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zonde he, was echt een goede band. Maar het geld verdienen werd daarna belangrijker schijnbaar. Ook al maken ze nu een enkele keer nog wel is een goede plaat.
The kinks. En jessicaquote:Op zondag 28 december 2014 00:43 schreef Sfeermaker het volgende:
Zo, de feestdagen voorbij. De top 2000 avondjes zijn begonnen. Tijd om te zeiken op de boute tracks van o.a. deze van Coldplay en te genieten van ... uh .. het komende uur vrij weinig.
Ja, schande. Het prachtige Top Gear anthemquote:Op zondag 28 december 2014 00:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat staat Jessica laag trouwens
An Ocean Between The Waves is het best rocknummer dat ik ooit heb gehoord, serieus. Nederland is een smakeloos landje.quote:Op zondag 28 december 2014 00:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die staat er dan weer niet inUnder the Pressure op 89.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |