Dag 1 is altijd beter dan dag 2 en 3. Dan hebben ze eenmaal wat meer keuze, dus hoor je automatisch wat betere platen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik weet dat 't op een gegeven moment weer goed komt, maar tot nu toe vind ik gemiddeld genomen de muziek met de dag wat minder goed worden
Bedoelde hij/zij niet "rouw"?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoorde in de auto dat een stemmer een nummer omschreef als 'rauw', dus ik vol spanning wachten wat er zou komen, was het Coldplay
Misschien bedoelden ze bedorven rauw vlees?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoorde in de auto dat een stemmer een nummer omschreef als 'rauw', dus ik vol spanning wachten wat er zou komen, was het Coldplay
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had het eerste album van de Backstreet Boys op een bandje. Helemaal grijsgedraaid
Meer keuze?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dag 1 is altijd beter dan dag 2 en 3. Dan hebben ze eenmaal wat meer keuze, dus hoor je automatisch wat betere platen.
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ten tijde van dit nummer was het volgens mij nog gewoon Prince.
Weet ik, maar ik blijf hem TAFKAP noemen, geweldige naamquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ten tijde van dit nummer was het volgens mij nog gewoon Prince.
Ja, dag 1 is een selectie van de nummers 1500-2500, dag 2 en 3 hebben eerder iets als 1500-2000 en 1100-1700quote:
Mooie tijden. Mierenlokdoos bij de deur tegen de milleniumbugquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:17 schreef nipeng het volgende:
Was het maar weer 1999. Het feesten is allang weer voorbij.
Decadent..quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik er zo'n 6 gehad heb
En heb er nog 2 liggen (mijn eerste en mijn laatste)
Ciaoquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:18 schreef essnhills het volgende:
Oké, ik ben gesloopt, ik ga iig verkassen naar boven. Dan zie ik zo nog wel of ik eenmaal in bed weer wat energie heb ja of nee![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:18 schreef essnhills het volgende:
Oké, ik ben gesloopt, ik ga iig verkassen naar boven. Dan zie ik zo nog wel of ik eenmaal in bed weer wat energie heb ja of nee![]()
Ja, blijkt dat het nog steeds gewoon bestaat uit zuipen en snuiven, niks veranderd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:17 schreef Cee het volgende:
Ik weet nog dat ik heel vaak dit nummer hoorde en dacht "wauw, straks over een aantal jaar is het ECHT 1999!![]()
"
En dat is nu dus ruim 15 jaar geleden.
Zo nee, slaap lekker!quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:18 schreef essnhills het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:18 schreef essnhills het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:17 schreef Cee het volgende:
Ik weet nog dat ik heel vaak dit nummer hoorde en dacht "wauw, straks over een aantal jaar is het ECHT 1999!![]()
"
En dat is nu dus ruim 15 jaar geleden.
Groetjes!quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:18 schreef essnhills het volgende:
Mijn kerstpakket was toen een survivalpakket: kaarsen, lucifers, dikke trui, opwindradio, knijpkat (en natuurlijk wat eten en drinken)quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mooie tijden. Mierenlokdoos bij de deur tegen de milleniumbug
snuiven was toen wat minder in, althans in mijn omgeving wel..quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, blijkt dat het nog steeds gewoon bestaat uit zuipen en snuiven, niks veranderd.
Toen ik de clip van When Doves Cry zag, dacht ik dat Prince een tweeling was, maar t was splitscreenquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:19 schreef tong80 het volgende:
Toen ik deze clip voor het eerst zag dacht ik dat Prince die vent met Bandada was.
Vanaf 1983 (toen ik mijn eerste kreeg) stond ik ermee op en ging ermee naar bed. Vaak letterlijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Decadent..
Ik heb het nooit gemist. Ik had thuis wel een cassetterecorder op mijn slaapkamer. En had ik een reggae LP op cassette opgenomen en speelde is af als ik ging slapen.![]()
Kan wel.. maar dan ben je gelijk 4 dagen geslooptquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:19 schreef het_fokschaap het volgende:
Nu ik 43 ben hoop ik nog wel eens te party'en alsof het 1999 was
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toen ik de clip van When Doves Cry zag, dacht ik dat Prince een tweeling was, maar t was splitscreen
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toen ik de clip van When Doves Cry zag, dacht ik dat Prince een tweeling was, maar t was splitscreen
En elk jaar flikkeren er weer een paar uit de lijstquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:21 schreef Martinello het volgende:
De broertjes Gibb hebben ons veel pareltjes gegeven.
Hahaha, logisch ook wel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Vanaf 1983 (toen ik mijn eerste kreeg) stond ik ermee op en ging ermee naar bed. Vaak letterlijk
My Generationquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:22 schreef quinoahipster het volgende:
Blijf het raar vinden dat Limp Bizkit er niet in staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |