Dag 1 is altijd beter dan dag 2 en 3. Dan hebben ze eenmaal wat meer keuze, dus hoor je automatisch wat betere platen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik weet dat 't op een gegeven moment weer goed komt, maar tot nu toe vind ik gemiddeld genomen de muziek met de dag wat minder goed worden
Bedoelde hij/zij niet "rouw"?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoorde in de auto dat een stemmer een nummer omschreef als 'rauw', dus ik vol spanning wachten wat er zou komen, was het Coldplay
Misschien bedoelden ze bedorven rauw vlees?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoorde in de auto dat een stemmer een nummer omschreef als 'rauw', dus ik vol spanning wachten wat er zou komen, was het Coldplay
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had het eerste album van de Backstreet Boys op een bandje. Helemaal grijsgedraaid
Meer keuze?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dag 1 is altijd beter dan dag 2 en 3. Dan hebben ze eenmaal wat meer keuze, dus hoor je automatisch wat betere platen.
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ten tijde van dit nummer was het volgens mij nog gewoon Prince.
Weet ik, maar ik blijf hem TAFKAP noemen, geweldige naamquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ten tijde van dit nummer was het volgens mij nog gewoon Prince.
Ja, dag 1 is een selectie van de nummers 1500-2500, dag 2 en 3 hebben eerder iets als 1500-2000 en 1100-1700quote:
Mooie tijden. Mierenlokdoos bij de deur tegen de milleniumbugquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:17 schreef nipeng het volgende:
Was het maar weer 1999. Het feesten is allang weer voorbij.
Decadent..quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik er zo'n 6 gehad heb
En heb er nog 2 liggen (mijn eerste en mijn laatste)
Ciaoquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:18 schreef essnhills het volgende:
Oké, ik ben gesloopt, ik ga iig verkassen naar boven. Dan zie ik zo nog wel of ik eenmaal in bed weer wat energie heb ja of nee![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:18 schreef essnhills het volgende:
Oké, ik ben gesloopt, ik ga iig verkassen naar boven. Dan zie ik zo nog wel of ik eenmaal in bed weer wat energie heb ja of nee![]()
Ja, blijkt dat het nog steeds gewoon bestaat uit zuipen en snuiven, niks veranderd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:17 schreef Cee het volgende:
Ik weet nog dat ik heel vaak dit nummer hoorde en dacht "wauw, straks over een aantal jaar is het ECHT 1999!![]()
"
En dat is nu dus ruim 15 jaar geleden.
Zo nee, slaap lekker!quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:18 schreef essnhills het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:18 schreef essnhills het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:17 schreef Cee het volgende:
Ik weet nog dat ik heel vaak dit nummer hoorde en dacht "wauw, straks over een aantal jaar is het ECHT 1999!![]()
"
En dat is nu dus ruim 15 jaar geleden.
Groetjes!quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:18 schreef essnhills het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |