Oh was dat het! Klinkt logisch idd!quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij kwam later aanzetten, zodoende.
Er staat heel duidelijk: het nummer is al aangepast...quote:
O.a. nightnurse (ja, cover ik weet het), picture book en holding back the years.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Welk nummer van Mick Hucknall niet?
* spijkerbroek meldtquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Djiezes hoevel gingers zitten er hier eigenlijk
Ik vond je op je foto niet echt een ginger tbhquote:
Je moet alleen het laatste deel vn de titel aanpassen, voor de rest gaat alles automagischquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
oh...ja, ik snap dat nieuwe deel openen niet zo
Iig 4 dusquote:
meer dan gemiddeld.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En dan is MaJo er nu nietquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
volgende keer zal het vast beter gaanquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet alleen het laatste deel vn de titel aanpassen, voor de rest gaat alles automagisch
Daar heb ik ook een oranjerood shirt aan, dan zwakt het wat af. Maar het gaat meer naar kastanjebruin. Vroeger was ik een worteltje.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond je op je foto niet echt een ginger tbh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |