SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Make love, not war ☮![]()
I think this one's got a purdy mouthWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
En hoe meer hij bejubeld wordt, hoe meer het mij stoortquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een act ja. Dat ben ik met je eens.
Da's net als bij Coldplay![]()
![]()
Ik heb The War On Drugs nog niet live gezien, en Slowdive ook niet. #bucketlistquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
BKS, alleen de dag van Slowdive, War On Drugs en Franz Ferdinand
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja ik zag dat die ook in de top 2000 staan.. nou dat lijkt me echt overdreven...quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik stond dan weer bij Imagine Dragons, die vielen mij echt positief opI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Wanneer komt die?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:05 schreef Stickertje het volgende:
krijg ineens zin om cotton eye joe te luisteren![]()
De nieuwe Coldplayquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja ik zag dat die ook in de top 2000 staan.. nou dat lijkt me echt overdreven...Ah, daar liep ik ook rond.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
BKS, alleen de dag van Slowdive, War On Drugs en Franz Ferdinand[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik heb het idee dat het bejubelen nu wel wat minder is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
En hoe meer hij bejubeld wordt, hoe meer het mij stoort
Da's net als bij ColdplayMake love, not war ☮![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vond janelle monae te gek! Kende het niet, maar vond het super.![]()
![]()
![]()
Alors is het met me eens.![]()
Nu een triootje best of the 80sWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Denk dat je het wel met me eens bent toch?quote:I love music |Ajax forever
Goed begin met deze 5 eerste nummers.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Hoe heet de zangeres van de B52s?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat zijn er 2quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heet de zangeres van de B52s?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Geen idee, maar mocht dat het geval zijn dan is dat imho terechtquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het bejubelen nu wel wat minder is.![]()
![]()
Mwah, kan er best in. Ik zou het zelf niet missen, maar ik begrijp het welquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Denk dat je het wel met me eens bent toch?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heb je het ook gezien op LL?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Alors is het met me eens.I love music |Ajax forever
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, maar mocht dat het geval zijn dan is dat imho terecht
Goh.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kate Pearson. Kan nietquoten
±PIk noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Het staat veeeeeeel te hoog en mag van mij nog 4 jaar rijpen..quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, kan er best in. Ik zou het zelf niet missen, maar ik begrijp het welI love music |Ajax forever
Maar ik ben er nog steeds niet achter welke er nou een geilere stem heeft.quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Fantastisch festival.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De nieuwe Coldplay
[..]
Ah, daar liep ik ook rond.![]()
tong, als je dit met je toetsenbord hebt, hoef je niet opnieuw op te starten hequote:
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_B-52%27squote:Op zaterdag 27 december 2014 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heet de zangeres van de B52s?Make love, not war ☮![]()
Deze is erg fijn van Prince ja[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is erg fijn van Prince ja
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Town Called Malice![]()
![]()
Nee, wist niet dat ze daar was. Zal het zo even opzoeken.quote:
3FM heeft haar ook wel gedraaid, daar kan ik haar van.![]()
Ik heb vertraging, luister op de stream.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Deze heb ik dit jaar ook nog live gezienWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik had gehoord dat ze goed moest zijn... het klopte!quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, wist niet dat ze daar was. Zal het zo even opzoeken.
3FM heeft haar ook wel gedraaid, daar kan ik haar van.I love music |Ajax forever
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
tong, als je dit met je toetsenbord hebt, hoef je niet opnieuw op te starten heToch maar gedaan
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Annabel is ook wel leukquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:12 schreef nipeng het volgende:
Zo een mooi setje nummers tot Annabel.![]()
![]()
Lowlands viel me wel wat tegen. BKS was een topshow, zeker dit jaar die zaterdag. Wild Beasts was ook erg mooi.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat ze goed moest zijn... het klopte![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Je hoeft alleen maar rechtsonder het toetsenbord op Verenigde Staten (internationaal) terug te zettenquote:
Of Ctrl + Shift indrukkenquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar rechtsonder het toetsenbord op Verenigde Staten (internationaal) terug te zetten![]()
![]()
De britten hebben idd veel betere smaakWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
±Pquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar rechtsonder het toetsenbord op Verenigde Staten (internationaal) terug te zetten![]()
Hoe was FF? Die waren vorig jaar op LL echt super goed. Beter dan ik ze tot dan toe gezien had.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lowlands viel me wel wat tegen. BKS was een topshow, zeker dit jaar die zaterdag. Wild Beasts was ook erg mooi.I love music |Ajax forever
Kate of Cindy. Kate of Cindy...Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Kate Bush > Cindy Lauperquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kate of Cindy. Kate of Cindy...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik wist net in QuizUp dat "The Drugs Dont Work" van The Verve was dankzij de Top 2000.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
FF was geweldig.Topshow.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoe was FF? Die waren vorig jaar op LL echt super goed. Beter dan ik ze tot dan toe gezien had.![]()
Nostalgie. Was Kate Pierson goed ?
De zanger is trouwens aan kanker overleden.
Daar geen Jan Smit, Blof etc...quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De britten hebben idd veel betere smaak![]()
Krek, das waar.quote:
Dan ken ik geen Cindy.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik dacht aan aids? Of was dat de gitarist?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:15 schreef tong80 het volgende:
De zanger is trouwens aan kanker overleden.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
maken er altijd een feest vanquote:I love music |Ajax forever
Correctie, de gitarist aan AIDSquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:15 schreef tong80 het volgende:
De zanger is trouwens aan kanker overleden.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
n00bie beantwoordt echt al mijn vragen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh gelukkig niet aan kanker..quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Correctie, de gitarist aan AIDS
I love music |Ajax forever
Je kunt gelijk hebben Mexicanobakker.
Any time!quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
n00bie beantwoordt echt al mijn vragenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wat is je pincode?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Waarom staat MMMbop eigenlijk niet in de Top 2000?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Neequote:Op zaterdag 27 december 2014 22:16 schreef HPLC het volgende:
Ben ik de enige die zonder beeld erbij luistert?![]()
Nope.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:16 schreef HPLC het volgende:
Ben ik de enige die zonder beeld erbij luistert?![]()
Hansonquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:17 schreef Mani89 het volgende:
Waarom staat MMMbop eigenlijk niet in de Top 2000?
Geen idee, leuk nummer wel![]()
1229quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Haha, wat toevallig, we zijn net bij nummer 1229!quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, wat toevallig, we zijn net bij nummer 1229!
Via Google opgeduikeld, dus ze moeten niet zeuren daar...quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Google vindt dit niet zo leuk..![]()
Dit is zo mooi.
Datquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Via Google opgeduikeld, dus ze moeten niet zeuren daar...
Daarnaast hebben ze al geld zat![]()
![]()
Ik luister meestal ook zonder beeld, maar Hans is echt de moeite waard om te bekijken. Hij zingt en danst de hele tijd mee![]()
![]()
Van the Man![]()
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Echte liefhebber.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:20 schreef Grutsk het volgende:
Ik luister meestal ook zonder beeld, maar Hans is echt de moeite waard om te bekijken. Hij zingt en danst de hele tijd mee
Ik luister meestal met geluidquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:20 schreef Grutsk het volgende:
Ik luister meestal ook zonder beeld,...![]()
![]()
Deze is leuk[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Van Morrison - Bright side of the roadquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:20 schreef Grutsk het volgende:
Dit is zo'n nummer wat ik niet van naam ken, maar wat ik wel heel mooi vind.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Van Morrison - Bright side of the road![]()
![]()
Mijn moeder zei vroeger dat ik nooit wilde luisterenquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik luister al sinds vanmorgen niet meer...![]()
![]()
En nu niet meer vergeten!quote:
Volgend jaar in december ga ik je overhoren
De techniek staat voor nietsquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peace luistert ook met geluid en kan dat dus horen.![]()
![]()
Onze kinderen luisteren ook nooit. Of zijn Oost-Indisch doof.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn moeder zei vroeger dat ik nooit wilde luisterenMake love, not war ☮![]()
Dat maak je nu dan wel goed...quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn moeder zei vroeger dat ik nooit wilde luisteren![]()
Ik heb meer met Vans broer Jim.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik kan jou met dat accent ook moeilijk verstaan...quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Onze kinderen luisteren ook nooit. Of zijn Oost-Indisch doof.![]()
Ik luisterde toen ook, maar deed er niets meequote:Op zaterdag 27 december 2014 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat maak je nu dan wel goed...![]()
![]()
Ik met Jamesquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb meer met Vans broer Jim.![]()
De Paap
SC vindt dit leuk[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Haha, dat valt best mee. Toch? Het kan veel erger.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan jou met dat accent ook moeilijk verstaan...Make love, not war ☮![]()
Morrison zelf is ook wel tof.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb meer met Vans broer Jim.
HET WEESHUIS VAN DE HITS!
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Morrison zelf is ook wel tof.
HET WEESHUIS VAN DE HITS!dat was altijd erg leuk.
guppiequote:Op zaterdag 27 december 2014 22:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Morrison zelf is ook wel tof.
HET WEESHUIS VAN DE HITS!Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Een Lwin op een pantervelquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Gelukkig heb ik je meer in schrift dan in woord meegemaakt...quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Haha, dat valt best mee. Toch? Het kan veel erger.![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik je meer in schrift dan in woord meegemaakt...gelukkig kan ik wel zonder dialect typen.
Gloria van Them komt morgenochtend
Al vind ik het origineel van Patti Smith beter.
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:26 schreef het_fokschaap het volgende:
Heb ik West end girls al gemist ?![]()
En inmiddels ook een stuk beter praten zonder dialect.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]gelukkig kan ik wel zonder dialect typen.
You can leave your head onAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
quote:Die wilde ik maken
Trage.quote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
flauw.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas mag Kate niet van de moddereters.
Foei, MM, foei!I love music |Ajax forever
Foei!!quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas mag Kate niet van de moddereters.
Foei, MM, foei!
Tis wat stil rondom hem jaquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Das laagquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik heb bij dit nummer altijd het beeld voor me van een pianist die 4 minuten lang ritmisch op één toets zit te rammen.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
ik van een striptease, maar ja.. ieder zijn voorkeur.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb bij dit nummer altijd het beeld voor me van een pianist die 4 minuten lang ritmisch op één toets zit te rammen.
Ringo was van alle markten thuis.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb bij dit nummer altijd het beeld voor me van een pianist die 4 minuten lang ritmisch op één toets zit te rammen.![]()
Eigenlijk nu pasquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet zo laag als Mmm mmm mmm (je snapte 'm toch wel?).
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb bij dit nummer altijd het beeld voor me van een pianist die 4 minuten lang ritmisch op één toets zit te rammen.
Joe Cocker hoef ik niet te zien strippen..quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik van een striptease, maar ja.. ieder zijn voorkeur.
quote:quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nou ik zie alleen Kim Basinger maar voor me hoorWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Doe d'r de groetenquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nou ik zie alleen Kim Basinger maar voor me hoor![]()
![]()
Ik zie alleen FOK! voor me.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Een nummer uit de 80s waarbij Michael McDonald backing vocals deed, een uitzonderingWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ja, wat een idioot! Overlijdt ie gewoon vorige week ipv in november!Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Foreigner!
Of Boston?Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Dat zei ik 50 topics terug al.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:31 schreef nipeng het volgende:
Dus Joe had eerder moeten doodgaan...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik snap 'm dankzij:quote:quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vroeger deed ik de Toto met Frits van Tuurhout: Nullll - Nullll...![]()
As soon as forever is through, I'll be over you
toch wel mooi gevondenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Net overleden, en dan ben je al over Joe Cocker heen?quote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
je zoekt duidelijk naar iets positiefs..quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
toch wel mooi gevondenI love music |Ajax forever
Zal je niet meer pesten, ik had één van de hoofdrollen in A Fish Called Wanda kunnen spelen.quote:
Maar ik had de verkeerde bouw...![]()
necrofilie...quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Net overleden, en dan ben je al over Joe Cocker heen?![]()
Paskal kan dit nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
toch wel mooi gevonden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kun je ook een laars opblazen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal je niet meer pesten, ik had één van de hoofdrollen in A Fish Called Wanda kunnen spelen...Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Geeft niets hoor. Ik ben het wel gewend.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal je niet meer pesten, ik had één van de hoofdrollen in A Fish Called Wanda kunnen spelen.
Maar ik had de verkeerde bouw...
Mute.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heb je eindelijk een stel leuke liedjes na elkaar, komt dit er tussendoor..
Ik dacht dat The Script 4 jaar geleden hun populairste tijd wel hadden gehad maar het blijkt ze nu dus pas echt te lukken.![]()
Is dit dat kerstnummer van Train?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik begin alvast met de volgende.
When a maaaaaan loves a wooomaaaaaaaaanAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ow maar die is wel echtquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:37 schreef spijkerbroek het volgende:
When a maaaaaan loves a wooomaaaaaaaaan![]()
Het trouwnummer van mijn ouders.
Nee, dat is Shake it off. Later gecoverd door Taylor Swift.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is dit dat kerstnummer van Train?![]()
woorden schieten te kort om dit gedrocht van een plaat de grond in te boren...quote:I love music |Ajax forever
Prachtig datquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:37 schreef spijkerbroek het volgende:
When a maaaaaan loves a wooomaaaaaaaaan
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is dit dat kerstnummer van Train?![]()
![]()
De moddereters houden hier ook niet van denk ikquote:
8 teveelquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind zijn zussen leukerWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wat nou weer?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De moddereters houden hier ook niet van denk ik
Geen tiet, pik of doos te bekennen...![]()
The Man Who Can't Be Movedquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Percy heeft in november nog in Hengelo opgetreden. We wilden er evt nog naartoe, maar vergeten.Make love, not war ☮![]()
Helemaal niks te bekennen, linkt nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat nou weer?
Geen tiet, pik of doos te bekennen...
*zwijmel*Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ken 'm vast als ik 'm hoorquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Man Who Can't Be Moved![]()
![]()
Ja zonde!quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
Percy heeft in november nog in Enschede opgetreden. We wilden er evt nog naartoe, maar vergeten.I love music |Ajax forever
Ik zie nu Percy in een door god verlaten kroeg in Enschede staan, met alleen de viezige barmeid als publiek, zich afvragend waar zijn 2 fans zijn gebleven.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
Percy heeft in november nog in Enschede opgetreden. We wilden er evt nog naartoe, maar vergeten.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie nu Percy in een door god verlaten kroeg in Enschede staan, met alleen de viezige barmeid als publiek, zich afvragend waar zijn 2 fans zijn gebleven.
Ow, hier wel...quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Helemaal niks te bekennen, linkt niet
Whatever, trein is al voorbij of rijdt niet...![]()
Zat ie daar voor niets te wachten?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
Percy heeft in november nog in Hengelo opgetreden. We wilden er evt nog naartoe, maar vergeten.![]()
![]()
*schuldgevoel aanpraat*quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie nu Percy in een door god verlaten kroeg in Enschede staan, met alleen de viezige barmeid als publiek, zich afvragend waar zijn 2 fans zijn gebleven.
Breakeven of If You Could See Me Now zouden er ook nog wel in mogen, allebei is al teveel. 2 hitjes in totaal zijn meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Man Who Can't Be Moved![]()
Waarom?Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ik hoor net dat het niet doorgegaan is, vanwege gebrek aan belangstelling.quote:
Ow ik lees nu dat het hele concert niet door is gegaan:Niets gemist dus.quote:Tot onze grote spijt moeten wij u berichten dat als gevolg van de slechte gezondheid van Percy Sledge, zijn management heeft moeten besluiten de tour te annuleren. Dit betekent dat ook het concert in het Rabotheater niet doorgaatMake love, not war ☮![]()
Tis wel echt een heel stuk rustiger dan vorig jaar op dit tijdstip. Schappelijker ook. Vorig jaar lulden we per kwartier een topic vol, dat was niet meer grappig. Je liet een scheet en je was 10 topics verder.
Die afkap
Waar heeft ie nou zijn avond doorgebracht?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik hoor net dat het niet doorgegaan is, vanwege gebrek aan belangstelling.![]()
![]()
slap excuus voor gebrek aan belangstellingquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik lees nu dat het hele concert niet door is gegaan:
[..]
Niets gemist dus.![]()
![]()
Ik vind dit een prima tempo. Goed te volgen!!quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis wel echt een heel stuk rustiger dan vorig jaar op dit tijdstip. Schappelijker ook. Vorig jaar lulden we per kwartier een topic vol, dat was niet meer grappig. Je liet een scheet en je was 10 topics verder.
Die afkapMake love, not war ☮![]()
Je zegt dus eigenlijk "gelukkig, hij is doodziek"?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niets gemist dus.
Misschien was hij het zelf ook vergeten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niets gemist dus.![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:43 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
slap excuus voor gebrek aan belangstellingDat zou ook zomaar kunnen.
Ja, wreed he?!quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je zegt dus eigenlijk "gelukkig, hij is doodziek"?I love music |Ajax forever
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind dit een prima tempo. Goed te volgen!!![]()
Echt aso hoorquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je zegt dus eigenlijk "gelukkig, hij is doodziek"?
De muziek is ook veel te slow om snel te postenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
HET VOLGENDE UUR JONGENS
1217 Kane Damn Those EyesReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Deze why rolt toch fijner over de tong dan wai ai ai ai ai ai ai ai ai ai
beter een knipoog dan een blauw oog![]()
en er nog om lachen ook!quote:
Gelukkig zijn ze gestopt, geen nieuwe top 2000 vervuiling van Kanequote:Op zaterdag 27 december 2014 22:44 schreef Mani89 het volgende:
HET VOLGENDE UUR JONGENS
1217 Kane Damn Those Eyes![]()
Hoi
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Percy draait zich om in zijn ziekenhuisbedquote:
Nu die oude meuk er nog uitquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze gestopt, geen nieuwe top 2000 vervuiling van Kane![]()
![]()
Damn Those Eyes is wel een goed nummer hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze gestopt, geen nieuwe top 2000 vervuiling van KaneReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Essquote:Ik miste je al
met hulp van de zusters..quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Percy draait zich om in zijn ziekenhuisbed
Plaatsmaken voor One Direction.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Haiquote:
Derde Kerstdag bij familie en zulksquote:
Lekker gegeten weer hoor
maar krijgt wel een sponge bath..quote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
LaagWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
TANITA![]()
![]()
![]()
oh jullie doen daaraan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Derde Kerstdag bij familie en zulks
Lekker gegeten weer hoor[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:quote:quote:Hoe is het hier?quote:
Als het zo uitkomt, jahoorquote:
Chille muziek wel
quote:Tja wat zal ik zeggen. Het tempo is niet meer wat het geweest is. Je kunt wel merken dat we allemaal een jaartje ouder zijn geworden.quote:
Maar verder is het best gezellig en as usual bashen op Blof, Kane en Coldplay.Make love, not war ☮![]()
Da's dan een man met vrouwenstem?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:47 schreef het_fokschaap het volgende:
Op haar mannenstem na is het wel een lekker nummer![]()
![]()
Ooh, gelukkigquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Tja wat zal ik zeggen. Het tempo is niet meer wat het geweest is. Je kunt wel merken dat we allemaal een jaartje ouder zijn geworden.
Maar verder is het best gezellig en as usual bashen op Blof, Kane en Coldplay.
Rustig rustig..quote:
Percy Sledge ligt in het ziekenhuis, Joe Cocker is dood, Hans de Booy is overspannen, Brian May lijkt op Queen, maar verder gaat het z'n gangetje.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
En Kane is gestoptquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Rustig rustig..
Percy Sledge ligt in het ziekenhuis, Joe Cocker is dood, Hans de Booy is overspannen, Brian May lijkt op Queen, maar verder gaat het z'n gangetje.![]()
![]()
*Frietquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vergeet je hier nou gewoon het belangrijkste?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Rustig rustig..
Percy Sledge ligt in het ziekenhuis, Joe Cocker is dood, Hans de Booy is overspannen, Brian May lijkt op Queen, maar verder gaat het z'n gangetje.
KANE IS GESTOPT
Verder is er hier van sobriety niet echt sprake"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
En Diaan is gemeen!quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Rustig rustig..
Percy Sledge ligt in het ziekenhuis, Joe Cocker is dood, Hans de Booy is overspannen, Brian May lijkt op Queen, maar verder gaat het z'n gangetje.I love music |Ajax forever
Da's toch geen nieuws meerquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vergeet je hier nou gewoon het belangrijkste?
KANE IS GESTOPTAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Dit statement is geheel ongeloofwaardigquote:
Man man, daar praten we nog wéken over!quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit statement is geheel ongeloofwaardig![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Rustig rustig..
Percy Sledge ligt in het ziekenhuis, Joe Cocker is dood, Hans de Booy is overspannen, Brian May lijkt op Queen, maar verder gaat het z'n gangetje.![]()
![]()
Nog zeker tot 31 decemberquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Man man, daar praten we nog wéken over!![]()
Waarover?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Man man, daar praten we nog wéken over!
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit statement is geheel ongeloofwaardigZe was blij dat wij Percy Sledge niet gemist hadden.. de arme man is vanwege gezondheidsproblemen niet gekomen...
Het hele jaar nog dus!quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
nee, dat was slechts een slecht excuus van z'n managementquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:50 schreef peaceman het volgende:
[..]Ze was blij dat wij Percy Sledge niet gemist hadden.. de arme man is vanwege gezondheidsproblemen niet gekomen...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: