Iedere helft ook.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
''Iedere wedstrijd is anders''
- Michael van Gerwen
Ik kan niet vinden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daag me maar ergens in uit, ik sta wel bij de vrienden van JR.
Lijkt me ook niet echt nodigquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:25 schreef Sked het volgende:
Van Gerwen heeft die wedstrijd van Stein nauwelijks bekeken. Wat een arrogant, kaal, #viesdik, ventje
''If you want to win, you have to hit your doubles''quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedere helft ook.
~ Steve McClaren
Het lijkt me sowieso zinloos andere wedstrijden te kijken. Gewoon iedere beurt proberen dat pijltje in de T20 gooien...veel meer hoef je niet te doen.quote:
Dat bedoel ik inderdaadquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso zinloos andere wedstrijden te kijken. Gewoon iedere beurt proberen dat pijltje in de T20 gooien...veel meer hoef je niet te doen.
had die ariana grande fan nog gereageerd in het wie gaan er dood topic?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Visschraper met zijn gezwam
Eerder deze dag.twitter:BigBen180 twitterde op zaterdag 27-12-2014 om 14:43:56Phone is going off now thnx erveryone for messages. I am really looking forward to my game tonight!! Cmonnnn Bennieeee reageer retweet
Gewoon alles in de triple 18 gooienquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso zinloos andere wedstrijden te kijken. Gewoon iedere beurt proberen dat pijltje in de T20 gooien...veel meer hoef je niet te doen.
ja , 15 jarig menneke vond dat ik maar normaal moest doenquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
had die ariana grande fan nog gereageerd in het wie gaan er dood topic?
Nee we willen wel een 9darterquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon alles in de triple 18 gooien
Koningquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Big Ben met een selfie bij de Big Ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |