Ik heb er veel vertrouwen in en ja, ik stond lekker te gooien dus dan moet je de lijn doorzetten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt vandaag gewonnen van Swetsenegger trouwens, klasse.
Insomnia_ v tja77 4-0
Szura v heywoodu 4-0
johannes_vermeer v Swetsenegger 4-1
wie is een vishoer?quote:
In hoeveel tijd?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Van 75 gemiddeld verliezen vs Dekker naar een derde ronde plek op het PDC WK met winst op niet misselijke namen
Die gooit ie er ook gewoon afquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegen Thornton wordt het wel pittiger denk ik
Kwartfinale*quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik kijk al uit naar de finale tussen Benito en Jelle
Wanneer gaan wij QuizUp spelen Johannes V.?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb er veel vertrouwen in en ja, ik stond lekker te gooien dus dan moet je de lijn doorzetten.
Verbaas me er nog steeds over dat er geen Darts categorie is bij QuizUp.
Het hele kamp gaat nu achter staan.quote:
Van de Pas - van Gerwenquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kwartfinale*
Van de Pas - PedoJ
Ook goedquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kwartfinale*
Van Gerwen/Van de Pas - PedoJ
Ik moet mezelf corrigeren zie ikquote:
Visschraper met zijn gezwamquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:20 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wie is een vishoer?
hopelijk heb je het niet tegen mij
erg matigquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Albagodin ook al niet, was niet zo'n goede post van mij.
Als Benito nog iets minder vaak mist op de dubbels, dan moet daar ook wel iets mogelijk zijn. Thornton gooit ook niet meer altijd even best.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegen Thornton wordt het wel pittiger denk ik
Tot nu toe gooit hij wel een sterk WK, die Thornton.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als Benito nog iets minder vaak mist op de dubbels, dan moet daar ook wel iets mogelijk zijn. Thornton gooit ook niet meer altijd even best.
Daag me maar ergens in uit, ik sta wel bij de vrienden van JR.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij QuizUp spelen Johannes V.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |