My Bloody Valentine.quote:
Ohja...zijn er misschien toch wel meer.quote:
Die overwoog ik ook te noemen, maar ik bedacht toch maar een serieuze suggestie te doenquote:
Laat de DJ ook eens iets zeggen over de artiesten die hij wel mocht interviewen..quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:14 schreef cafca het volgende:
Phil Collins had, net als Acda, de Munnik, Coldplay.......
Wat kun je anders doen op deze muziek?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:16 schreef Diaan73 het volgende:
Je zit in het top2000 café en wat ga je doen? Kaarten...![]()
![]()
Ja je moet toch wat.... je kan moeilijk als een malloot op de tafel gaan staan dansen..quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:16 schreef Diaan73 het volgende:
Je zit in het top2000 café en wat ga je doen? Kaarten...![]()
![]()
Meezingen natuurlijk!quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat kun je anders doen op deze muziek?
.....Op One Moment in Timequote:Op zaterdag 27 december 2014 21:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja je moet toch wat.... je kan moeilijk als een malloot op de tafel gaan staan dansen..
Ik ook.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ook dit hoor ik Dolly Parton liever zingen
Die hoor ik sowieso liever zingenquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ook dit hoor ik Dolly Parton liever zingen
NEE NEEE NEEEEquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik leerde het nummer kennen toen Glennis Grace er de Soundmixshow mee won.
Glennis Gracequote:Op zaterdag 27 december 2014 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken...quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Je telefoontje met lampje in de lucht houden en heen en weer zwaaien.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat kun je anders doen op deze muziek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |