Wat is het laagste wat je hebt gedaan voor seks?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:49 schreef BaajGuardian het volgende:
Dat spel doe ik alleen met kinderen, is leuker en spannender.
Maar ik wil dit keer een uitzondering maken.
Ik kies waarheid!
Een vriendin krijgen. Verder ben ik nog maagd en heel fok weet dat onderhand dus snap niet dat deze vraag gestelt werd als er 300 betere vragen waren.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wat is het laagste wat je hebt gedaan voor seks?
Huilen omdat je geen leuke vraag kreegquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Een vriendin krijgen. Verder ben ik nog maagd en heel fok weet dat onderhand dus snap niet dat deze vraag gestelt werd als er 300 betere vragen waren.
Je bent zelf zaterdagavond!quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
het is weer echt zaterdagavond he
Ok iemand anders mag een betere vraag stellen, jij niet meer.. jij hebt je kans verprutst vrouwdier.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Huilen omdat je geen leuke vraag kreeg
Ga toch eens weg, piemelmans. Dit is jouw topic niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ok iemand anders mag een betere vraag stellen, jij niet meer.. jij hebt je kans verprutst vrouwdier.
Ik heb een la chouffequote:Op zaterdag 27 december 2014 22:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
En daar heb ik geen problemen mee met mijn whisky in de hand
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |