Haaiquote:
Hij heeft een jaar of twee geleden wel zijn vriend live op de radio ten huwelijk gevraagd, nadat hij het nieuws voorlas.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Beetje als Ferry Doedens die een vriend meegenomen heeft voor onder tafel
Ik moet ook zo eten. Peace is net naar de cafetaria.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:04 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Neem jij me over? Dan ga ik even eten
____/)____quote:
Spuit 18.quote:
Waarom flikker je de hamburgers ook niet in de oven?quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo maar even 'koken'. Ook wel bekend als de hamburgerrestjes in een pan gooien, aardappelpartjes opwarmen en de koude schotel opeten.
En broodjes voor de hamburgers in de oven.
John Lennon is dood, al gehoord?quote:
Wist je ook al dat John F. Kennedy vermoord is?quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
John Lennon is dood, al gehoord?
Nee, misschien komt dat bij het 19:30 journaalquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
John Lennon is dood, al gehoord?
Omdat dat in een pan gooien veel lekkerder is johquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:06 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Waarom flikker je de hamburgers ook niet in de oven?
JULLIE INTERNET IS ZO TRAAGquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wist je ook al dat John F. Kennedy vermoord is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |