wa mij dan ik ben expert je weetquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:48 schreef Toto69 het volgende:
Heeft er iemand tips hoe ik een meisje kan versieren
Ik faal nogal
Waarom?quote:
Met slingers en kerstballen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:48 schreef Toto69 het volgende:
Heeft er iemand tips hoe ik een meisje kan versieren
Ik faal nogal
Valt allemaal wel mee hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze haten ons. Bescherm jij ons voor hen?
Dan zou je het juist in het Engels moeten spelen, daar leer je van.quote:
Toen ik mijn ballen te voorschijn haalde werd ze boos.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Met slingers en kerstballen.
quote:
Teleurstelling verwarren met boosheidquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Toen ik mijn ballen te voorschijn haalde werd ze boos.
Pokemonquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:51 schreef deadprez het volgende:
Niet Engels geleerd hebben door de eerste Pokemon games.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:52 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Teleurstelling verwarren met boosheid
ik weet nog dat ik voor het eerst online mocht gamen en dacht dat toen mensen brb zeiden dat ze het koud haddenquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:51 schreef deadprez het volgende:
Niet Engels geleerd hebben door de eerste Pokemon games.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet nog dat ik voor het eerst online mocht gamen en dacht dat toen mensen brb zeiden dat ze het koud hadden
Ik baal altijd dat ik nooit jonge meisjes kan versieren hier want meestal blijk jij achter het account te zitten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:50 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik ga gewoon weer willekeurige topics volkomen laten ontsporen
Grrrrrquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:52 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Teleurstelling verwarren met boosheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |