Ik hoop het tweede.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:45 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Morgen middernacht, of wanneer de uitslag bekend is gemaakt?
Dit.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:45 schreef deadprez het volgende:
Die hele uitslag boeit me eigenlijk ook geen kkr ik wil gewoon hier kunnen blijven posten.
Nicequote:Op zaterdag 27 december 2014 15:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
M
[..]
[..]
Tot Nieuwjaarsdag denk ik.
zegt degene die meest geliefde user gaat winnenquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:45 schreef deadprez het volgende:
Die hele uitslag boeit me eigenlijk ook geen kkr ik wil gewoon hier kunnen blijven posten.
Gewoon Hoink doden, dan blijft het het hele jaar openquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:45 schreef deadprez het volgende:
Ik wil mijn tagje best inruilen voor een jaar lang deze reeks.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zegt degene die meest geliefde user gaat winnen
quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:46 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Gewoon Hoink doden, dan blijft het het hele jaar open
quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik wil mijn tagje best inruilen voor een jaar lang deze reeks.
Ja, denk dat we dat maar moeten doen idd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:46 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Gewoon Hoink doden, dan blijft het het hele jaar open
Ja..quote:
Ja lijkt mij ook het beste, en ik denk wel dat hij het snaptquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, denk dat we dat maar moeten doen idd.
Jullie kunnen precies hetzelfde voortzetten in de KLB SC, die wat leeg aan het bloeden is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:45 schreef deadprez het volgende:
Jepquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:47 schreef Slaap_Zak het volgende:
En we kunnen natuurlijk een voorbespreking topic openen voor de verkiezing van 2015
Zou ook wel erg egoïstisch zijn als hij dat niet voor ons over heeft.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:47 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook het beste, en ik denk wel dat hij het snapt
En zo is ie nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou ook wel erg egoïstisch zijn als hij dat niet voor ons over heeft.
Dat kan inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jullie kunnen precies hetzelfde voortzetten in de KLB SC, die wat leeg aan het bloeden is.
Maar die mogen ons nieyquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jullie kunnen precies hetzelfde voortzetten in de KLB SC, die wat leeg aan het bloeden is.
In het Nederlands?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |