Omgquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:59 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met dank aan slaapzak voor willow
Doemscenarioquote:
Waarom zit bradster in de gevangenisquote:
Haha cool, ook als Fernando Martínez echtquote:
Beetje zwarte humor, wat sinister, maar verder wel goed bedacht en mooi getekend, Fylax.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:59 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met dank aan slaapzak voor willow
Linkschmensen moeten daar niks van hebben iddquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Beetje zwarte humor, wat sinister, maar verder wel goed bedacht en mooi getekend, Fylax.
Jij zou het wel willen dan?quote:
weet niet moet je aan toot vragenquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zit bradster in de gevangenis
Bedankt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Beetje zwarte humor, wat sinister, maar verder wel goed bedacht en mooi getekend, Fylax.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat vond je van mijn peent
[ afbeelding ]
bedankt, ik dacht niet dat ik het talent zou hebben voor paint maar blijkwaar wel, iedereen behalve hzaw de chagrijnige flikker vindt het fantastischquote:
'Linkschmensen' willen een weide met bloeiende bloemen en gelukkige mensen en iedereen is lief.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Linkschmensen moeten daar niks van hebben idd
ditquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt, ik dacht niet dat ik het talent zou hebben voor paint maar blijkwaar wel, iedereen behalve hzaw de chagrijnige flikker vindt het fantastisch
oh plsquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt, ik dacht niet dat ik het talent zou hebben voor paint maar blijkwaar wel, iedereen behalve hzaw de chagrijnige flikker vindt het fantastisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |