Nee ik was vrij vandaag.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:22 schreef tralalala het volgende:
Moest je nog door de sneeuw heen trucken vandaag WcPot?
Hier eerst regen toen sneeuw, dus gelijk al dikke smurrie. Niet leuk meer om doorheen te lopen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:24 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nee ik was vrij vandaag.En hier in het pittoreske Overijssel is helemaal geen sneeuw gevallen
Hier ook, en het vriest, dus dit gaat lachen worden morgenquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hier eerst regen toen sneeuw, dus gelijk al dikke smurrie. Niet leuk meer om doorheen te lopen.
Meestal duurt het nog wel een paar dagen voordat het smurrie wordt.
Maar als die zooi vannacht weer gaat bevriezen gaat het leuk worden morgen.
Wel in Midden en Noord-Limburg maar hier nietsquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:25 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Geen sneeuw in limburg?
Hier ligt een cm of 2/3
ahwquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:26 schreef appelen het volgende:
[..]
Wel in Midden en Noord-Limburg maar hier niets
Counter Strike Global Offensivequote:Op zaterdag 27 december 2014 19:26 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja. Wat speel je eigenlijk? :'
Ik kan hier niet te lang naar blijven kijken.quote:
kerst is pas voorbij na 3 koningenquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:19 schreef appelen het volgende:
Oh ja, kerst is voorbij, even UI wijzigen
quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
kerst is pas voorbij na 3 koningen
hier waren de buurteringlijers al met sneeuwballen tegen mijn raam aan het gooien.. als ik een man was dan vonden ze morgen een bevroren laagje zeik in hun brievenbusquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:25 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Geen sneeuw in limburg?
Hier ligt een cm of 2/3
Ik zag hetquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:34 schreef tralalala het volgende:
Wtf, die sneeuwbalpakkermoet niet gekker worden.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:38 schreef Studiotje het volgende:
ZAG FYLAX DIE BAAS KEIHARD VOLPOMPEN MET LOOD DAN
doe je toch snel je luiken dichtquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hier waren de buurteringlijers al met sneeuwballen tegen mijn raam aan het gooien.. als ik een man was dan vonden ze morgen een bevroren laagje zeik in hun brievenbus
om 2 uur 's middagsquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]
doe je toch snel je luiken dicht
Doe eensch picsquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:25 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Geen sneeuw in limburg?
Hier ligt een cm of 2/3
alsof je naar buiten kijktquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:58 schreef Studiotje het volgende:
[..]
ish donker geen flits want goedkope snol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |