quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord 0-3
Tweede Ronde:
19 Februari, 19.00uur: AS Roma - Feyenoord
26 Februari, 21.05 uur: Feyenoord - AS Roma
Wordt toch wel Heineken verkocht, maar ze hebben gewoon 3 miljard van die Amstel-dingen over waardoor het lijkt alsof ze Amstel verkopen. Toch? Leek mij een bezuinigingsmaatregel door die eerst op te makenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:40 schreef Caland het volgende:
Hoe heeft Feyenoord het eigenlijk geregeld met Heineken aangezien in de Kuip muv het Maasgebouw gewoon nog overal Amstel wordt verkocht. Of maakt dat geen fuck uit omdat Amstel toch van Heineken is.
#komkommertijdvragen
Geen idee. Zo'n kut achter de tap wist mij ooit te vertellen dat Heineken geen light-product oid had en dat ze daarom maar Amstel bleven schenken. Maar wat daarvan waar is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:53 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wordt toch wel Heineken verkocht, maar ze hebben gewoon 3 miljard van die Amstel-dingen over waardoor het lijkt alsof ze Amstel verkopen. Toch? Leek mij een bezuinigingsmaatregel door die eerst op te maken
Huh, speelde Derijck toen al? Of was dat in die viesdikke PSV periode van Kluivert.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Zo'n kut achter de tap wist mij ooit te vertellen dat Heineken geen light-product oid had en dat ze daarom maar Amstel bleven schenken. Maar wat daarvan waar is.
Toch ook wel jammer dat er met kerst niet gevoetbald wordt hier, vond dat die paar jaar altijd wel een uitvinding, scheelde weer een dag verplichtingen
Godverdomme, die reactiesquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Zo'n kut achter de tap wist mij ooit te vertellen dat Heineken geen light-product oid had en dat ze daarom maar Amstel bleven schenken. Maar wat daarvan waar is.
Toch ook wel jammer dat er met kerst niet gevoetbald wordt hier, vond dat die paar jaar altijd wel een uitvinding, scheelde weer een dag verplichtingen
quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:32 schreef PSV2015 het volgende:
wauw sneeuw in de kuip ..
wanneer is de huldiging ??
Ze lijken wel 12quote:
En wie de fuck ben jij nou weer? Guus Geluk?quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:58 schreef PSV2015 het volgende:
[..]
aldus iemand met de naam hhh38 ..
Ben jij ook zo dom als Jehrooooooo Jehroooo?quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:58 schreef PSV2015 het volgende:
[..]
kampioen moet tussen PSV en 2015...quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
En wie de fuck ben jij nou weer? Guus Geluk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
En dan zo'n laf voorzetjequote:Op zaterdag 27 december 2014 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
GELIJK HALEN
MARTIN VAN GEEL LIGT TE SLAPEN
KOMAAAAAAN
quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:58 schreef PSV2015 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |