Eens!quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:49 schreef laxus13 het volgende:
Na Like A Prayer toch wel mijn favoriet van Madonna
En Hanky Panky is gewoon leukquote:
Madawwwwwnuh.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:49 schreef Homdeck het volgende:
Madonna spreek ik altijd op z'n adam currys uit
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:49 schreef Homdeck het volgende:
Madonna spreek ik altijd op z'n adam currys uit
Die vind ik dan weer niksquote:
Het liedje?quote:
fixedquote:
Into the Groove is mijn favo van Madonna.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:50 schreef cafca het volgende:
Ik vind deze niet zo van Madonna.
Doe mij maar Into the Groove ofzo.
Best mooi deze, maar vannacht kwamen Enigma en Ekseption voorbij. Wat een vage instrumentale nummers zijn dat...quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:45 schreef laxus13 het volgende:
Lekkere instrumental, in de stijl van The Shadows
Mijne ook, maar ik ben totaal geen Madonna liefhebber.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Into the Groove is mijn favo van Madonna.
Air van Ekseption, da's gewoon Bach en dan wat verdovende middelenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Best mooi deze, maar vannacht kwamen Enigma en Ekseption voorbij. Wat een vage instrumentale nummers zijn dat...
Rainquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Jaren 80 Madonna is gewoon leuk daarna werd het snel minderquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Enigma - Sadness instrumentaal?quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Best mooi deze, maar vannacht kwamen Enigma en Ekseption voorbij. Wat een vage instrumentale nummers zijn dat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |