quote:Op maandag 29 december 2014 11:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens even de TT aangepast zodat het wat meer toepasselijk is.
Poppetje gezien, janksmoel geslotenquote:Op maandag 29 december 2014 11:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb Kane al niet eens meer zijdelings gevolgd sinds ze Engeland en de wereld wel even zouden veroveren.. volgens mij is daar nooit zoveel van terechtgekomen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:00 schreef belsen het volgende:
Tja, in hoeverre was Kane een band of (slechts) een samenwerking tussen twee muzikanten?
Leuk cadeauquote:Op maandag 29 december 2014 15:17 schreef CoExist het volgende:
Tof eindejaarsgeschenk van KANE.
Als groot U2 liefhebber heb ik ooit in 2001 van een vriend de DVD gekregen waarop KANE U2 covers speelt.
Het medium heeft in 13 jaar nooit mijn DVD-speler gevonden.
Dit laffe optreden dus:
Paar stukjes gekeken en klinkt best goedquote:Op maandag 29 december 2014 15:17 schreef CoExist het volgende:
Tof eindejaarsgeschenk van KANE.
Als groot U2 liefhebber heb ik ooit in 2001 van een vriend de DVD gekregen waarop KANE U2 covers speelt.
Het medium heeft in 13 jaar nooit mijn DVD-speler gevonden.
Dit laffe optreden dus:
Als een band zo massaal wordt gehaat, dan zal er wel enige reden toe bestaan, denk je ook niet? Of dacht je dat Kane maar zo willekeurig slachtoffer is geworden, door middel van loting?quote:Op maandag 29 december 2014 11:37 schreef DestroyerPiet het volgende:
heb die haat op Kane nooit begrepen. als je de muziek niet leuk vind dat luister je er niet naar en als je vind dat een radio zender te veel slechte muziek draait dan zet je een andere zender op. we leven in een vrije wereld. en als iedereen zo doet dan wordt een band of muzikant nooit groot.
ik vind trouwens dat je een band pas echt kan beoordelen als je ze een keer live hebt gezien. daar zie je pas hoe goed ze zijn. ik kan me niet herinneren dat ik Kane ooit live te hebben gezien dus ik durf niet te zeggen hoe goed ze zijn/waren.
Ik vind ze niet ondergewaardeerd. Ja, ze hebben talent maar met dat beetje talent deden ze zich groter voor dan ze waren. Ik heb in NL een bescheiden bandje een betere Kane zien doen dan Kane zelf.quote:Op maandag 29 december 2014 18:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als een band zo massaal wordt gehaat, dan zal er wel enige reden toe bestaan, denk je ook niet? Of dacht je dat Kane maar zo willekeurig slachtoffer is geworden, door middel van loting?
Persoonlijk vind ik het vooral een overgewaardeerde band met een middelmatig repertoire. En de manier waarop Dinand en die andere pipo met hun overige bandleden omgingen, vind ik ook bizar. Eigenlijk is Kane nooit echt een band geweest (of anders al heel lang niet meer). Het is Dinand, Dennis en de rest.
Dat was wel de kapitale fout waar veel afhaakten. Dat zoeken naar vernieuwing, net als U2. Weet niet eens meer of ze zelf dat vergelijk ooit maakten of wij de luisteraars. Dan nog beetje die onsympathieke arrogante smoel en je hebt een person you like to hate. Over Roos laat ik in het midden (en dan vooral het cashen met die 2 lappenhondjes) al heeft dat eerder afbreuk dan meer sympathie gekweekt. Geen nummer behalve So Glad You Made It dat in me opkomt en dat was na de vernieuwing.quote:Op maandag 29 december 2014 18:59 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik vind ze niet ondergewaardeerd. Ja, ze hebben talent maar met dat beetje talent deden ze zich groter voor dan ze waren. Ik heb in NL een bescheiden bandje een betere Kane zien doen dan Kane zelf.
Ik heb hier in Turkije een band RATM zien doen zoals ik nog nooit een coverband had gehoord. Perfecte uitvoering en minstens zo goed als 't origineel. Kane doet geen goede U2, Dinand stelt zich aan en kreunt en faked zich met een hete aardappel in de keel door alle liedjes heen. Er zijn betere zangers.
Nickelback is mijn vrouwtjes favoriet, waarschijnlijk door die lang harige tekkel. Maar One Direction en Bieber is voor gekookte shit bedacht door dikke mannen in pak. Ook al zijn die One Direction boys leuk, het is gevormd om te jonge clitorusjes al te doen trillen. Best ziek. Dan heb ik liever K3 die vaders op geilen zonder dat de kroost het door heeft.quote:Op maandag 29 december 2014 19:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Beslist nooit mijn favoriete band geweest, maar ik vind de massale haat erop wel een beetje sneu. Maar ja, dat heb ik ook wel met Nickelback, One Direction en Justin Bieber. Ook allemaal lang niet zó kut als iedereen zo hard mogelijk schreeuwt, gewoon een beetje middelmatige meuk met een sterke focus op een bepaalde doelgroep.
Overigens vond ik Rain Down On Me altijd wel een tof nummer.
Het doet er niet doe door wie het bedacht is, het is Justin Bieber zelf die al jarenlang dag in dag uit overal dood gewenst wordt en dat is triest. Hij doet ook maar gewoon zijn best, ook al is zijn muziek dan middelmatig en inderdaad bedoeld voor een doelgroep die niet de onze is.quote:Op maandag 29 december 2014 19:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nickelback is mijn vrouwtjes favoriet, waarschijnlijk door die lang harige tekkel. Maar One Direction en Bieber is voor gekookte shit bedacht door dikke mannen in pak. Ook al zijn die One Direction boys leuk, het is gevormd om te jonge clitorusjes al te doen trillen. Best ziek. Dan heb ik liever K3 die vaders op geilen zonder dat de kroost het door heeft.
quote:Op maandag 29 december 2014 19:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nickelback is mijn vrouwtjes favoriet, waarschijnlijk door die lang harige tekkel. Maar One Direction en Bieber is voor gekookte shit bedacht door dikke mannen in pak. Ook al zijn die One Direction boys leuk, het is gevormd om te jonge clitorusjes al te doen trillen. Best ziek. Dan heb ik liever K3 die vaders op geilen zonder dat de kroost het door heeft.
Je bedoeld 't uitstapje naar Zooropa? Met alle respect maar Zooropa was best experimenteel en echt vernieuwend. Ook al waren sommige fans misschien niet zo blij met de muziek, als band waren ze niet arrogant, ze gingen gewoon hun eigen weg en deden niemand na. Als band heb je die vrijheid.quote:Op maandag 29 december 2014 19:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat was wel de kapitale fout waar veel afhaakten. Dat zoeken naar vernieuwing, net als U2.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |