Toch kun je dit soort reacties verwachten als je wel heel erg pretendeert Gods gift to music te zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dan luister je toch gewoon niet. Zoals op de vorige pagina lijkt het wel heel erg op kudde gedrag om zo negatief te reageren. Wat Nickelback ook heeft over de hele wereld. Er zijn genoeg slechtere bands te vinden die je veel vaker op de radio hoort. Ik mocht Dinand ook zo als mens, maar dat boeit me niet heel veel of ze er mee stoppen of niet.
Alles verder goed, zusje?quote:
Dat heb ik nooit zo meegekregen, dat is meer dhr. Borsato enzo die dat doenquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Toch kun je dit soort reacties verwachten als je wel heel erg pretendeert Gods gift to music te zijn.
De barmhartige samaritaan uithangen, wellicht, maar hoog opgeven van zijn muziek hoor ik hem ook niet doen. Wat trouwens belachelijk zou zijn om te doen als je zelf geen noot schrijft.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:52 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit zo meegekregen, dat is meer dhr. Borsato enzo die dat doen.
Voelt iemand zich aangevallen. Gaat het verder goed met je?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dan luister je toch gewoon niet. Zoals op de vorige pagina lijkt het wel heel erg op kudde gedrag om zo negatief te reageren. Wat Nickelback ook heeft over de hele wereld. Er zijn genoeg slechtere bands te vinden die je veel vaker op de radio hoort. Ik mocht Dinand ook zo als mens, maar dat boeit me niet heel veel of ze er mee stoppen of niet.
Miss Montreal mag ook wel een pleister op d'r smoel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:56 schreef Ferdo het volgende:
Van mij mag Borsato ook best tot een splitup overgaan, daar niet van.
Nee, ben allergisch voor digitale kuddedieren that's all.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:55 schreef Natalie het volgende:
[..]
Voelt iemand zich aangevallen. Gaat het verder goed met je?
En ik luisterde al niet, dus maak je geen zorgen
Geen klachten. Je kent me: ben goed gemutst in decemberquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Alles verder goed, zusje?
Ik heb niet het idee dat je geheel van slag bent door de splitup van Kane.
Niets mis met matigingquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:56 schreef Ferdo het volgende:
Van mij mag Borsato ook best tot een splitup overgaan, daar niet van.
Het is inderdaad een vervelend menselijk trekje. Geldt ook voor 'iedereen over één kam scheren' btw.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:58 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee, ben allergisch voor digitale kuddedieren that's all.
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)-is-terug-met-muziekquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De barmhartige samaritaan uithangen, wellicht, maar hoog opgeven van zijn muziek hoor ik hem ook niet doen. Wat trouwens belachelijk zou zijn om te doen als je zelf geen noot schrijft.
Fijn om te lezen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:58 schreef Natalie het volgende:
[..]
Geen klachten. Je kent me: ben goed gemutst in december
Met jou ook alles goed? En met Paddy?
En neuh, niet bepaald van slag. Het is fijn te lezen (voor de verandering) dat ik niet de enige ben die hun muziek bagger vind. 't Zullen verder prima kerels zijn, hoor.
Er zijn ergere dingenquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Fijn om te lezen.hier gaat verder ook alles goed
En ja, moet je ook kunnen vinden zonder meteen voor kuddedier uitgemaakt te worden.
Voelt iemand zich aangevallen. Gaat het verder goed met je?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:01 schreef Natalie het volgende:
[..]
Het is inderdaad een vervelend menselijk trekje. Geldt ook voor 'iedereen over één kam scheren' btw.
Gaat goed, schatquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:09 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Voelt iemand zich aangevallen. Gaat het verder goed met je?
Het probleem is dat bands als Kane media exposure en festivalruimte wegkapen van bands die het meer verdienen. Bovendien hoef je geen cd op te zetten om met dit soort vreselijke muziek geconfronteerd te worden. Het vervuilt ook avondjes in de kroeg of de muziekradio op het werk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat kan ook een imago-ding geweest zijn. Tenminste, dat hoop ik dan maar.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:13 schreef Peter het volgende:
jeej!
Met die hete-aardappel-in-de-keel-stem van hem en dat uitmelken van de dood van Guusje ( en best snel een ander toch?). DW komt arrogant/kil/ik-voel-me-verheven over. Dat is bij mij iig zo.
Dennis daarentegen vind ik wel een leuke artiest.
Hexagon en ik begrijpen elkaar. Enne, hij zegt het wat gefundeerder, dat scheelt ook.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het probleem is dat bands als Kane media exposure en festivalruimte wegkapen van bands die het meer verdienen. Bovendien hoef je geen cd op te zetten om met dit soort vreselijke muziek geconfronteerd te worden. Het vervuilt ook avondjes in de kroeg of de muziekradio op het werk.
Daarom is het goed dat deze muziekvervuilers gestopt zijn.
Ik kan een aantal nummers van ze best pruimen ja. En ook de U2-covers waren aardig. Maar sympathiek? Neequote:Op zaterdag 27 december 2014 17:17 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat kan ook een imago-ding geweest zijn. Tenminste, dat hoop ik dan maar.
Een van hun eerste nummers.. ik kan er zo even niet opkomen, die vond ik ook wel goed. Geen idee hoe ze waren als persoon, hoor. Dat imago-ding was een gokje. Dat hoor je wel vaker bij artiesten immers.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:20 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik kan een aantal nummers van ze best pruimen ja. En ook de U2-covers waren aardig. Maar sympathiek? Nee.
Je weet dat Nederland niets moet hebben van zelfvergenoegde typjes en graag iemand sympathiek wil vinden... Dat geldt ook voor artiesten. Gedraag je maar bescheiden, ookal ben je het niet..quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:22 schreef Natalie het volgende:
[..]
Een van hun eerste nummers.. ik kan er zo even niet opkomen, die vond ik ook wel goed. Geen idee hoe ze waren als persoon, hoor. Dat imago-ding was een gokje. Dat hoor je wel vaker bij artiesten immers.
Ik vind Dinand ook maar een kwal. Maar uiteindelijk waren Bob Dylan, Jim Morrisson en Mick Jagger exact zulke zelfingenomen lulletjes toen ze bekend werden. Toen maakten zij ook nog wel eens slechte platen die het luisteren niet waard waren. Dus misschien zijn we niet helemaal eerlijk tegenover Dinand geweest.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:24 schreef Peter het volgende:
[..]
Je weet dat Nederland niets moet hebben van zelfvergenoegde typjes en graag iemand sympathiek wil vinden... Dat geldt ook voor artiesten. Gedraag je maar bescheiden, ookal ben je het niet..
Het is een houding waarvan ik me voor kan stellen dat het geprefereerd wordt boven arrogant gedrag. Absoluut. Voor mij ging het voornamelijk om hun muziek die ik niet te pruimen vind, en heb niet eerder stilgestaan bij of het vriendelijke gastjes waren of niet. Ik begrijp dat dat dus niet het geval was.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:24 schreef Peter het volgende:
[..]
Je weet dat Nederland niets moet hebben van zelfvergenoegde typjes en graag iemand sympathiek wil vinden... Dat geldt ook voor artiesten. Gedraag je maar bescheiden, ookal ben je het niet..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |