Goede reis!quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:19 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga me maar eens in de sneeuw storten voor een feestje in Nederland, tot vanavond of tot morgen
Nu je het zegt, klinkt idd hetzelfdequote:Op zaterdag 27 december 2014 12:19 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dit is ook op de geleende baslijn van Chic - Good Times. Nile Rodgers heeft later ook diezelfde baslijn aan Sledge Sisters uitgeleend. Die hebben er 'We Are Family' van gemaakt.
Succes!quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:19 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga me maar eens in de sneeuw storten voor een feestje in Nederland, tot vanavond of tot morgen
Qua bas kun je niet om Nile heenquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nu je het zegt, klinkt idd hetzelfde
Weer wat geleerd!
Is er geen brug?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Qua bas kun je niet om Nile heen
Zou je dan gaan rukken?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap dit liedje niet?
Wrm zou je een man willen zijn?
En daarbij zou ik toch hele andere dingen gaan doen.
Fappen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap dit liedje niet?
Wrm zou je een man willen zijn?
En daarbij zou ik toch hele andere dingen gaan doen.
stop nou eens met Skyradio danquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:21 schreef Sked het volgende:
Ik vraag me af waarom ik deze tekst zo goed ken
Jij had liever nog een liedje van the beatles/stones gehad?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:21 schreef Jane het volgende:
Tja, dit moet er ook in staan. Blijkbaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |