Effe Meatloaf checkenquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
zouden ze overal left en right hebben omgewisseld
quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
1350 The Robert Cray Band Left Next Door
[..]
Ik zag ook al "The Lefteous Brothers - You've lost that loving feeling" staan
Beyoncegodinquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:59 schreef TvhN het volgende:
[..]![]()
![]()
Ongelofelijk. Dan heb ik misschien nog wel liever Blof.
Nee, nee. Beyonce is vreselijk, maar Blof overtreft het met groots gemakquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:59 schreef TvhN het volgende:
[..]![]()
![]()
Beide liever niet, mag dat ook?quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:59 schreef TvhN het volgende:
[..]![]()
![]()
Helemaal goed.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Beide liever niet, mag dat ook?
Het is alleen op de uurlijst op de site, niet de totale lijst waar je kan zoeken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
zouden ze overal left en right hebben omgewisseld
Op de uurlijst is er ook niets misquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is alleen op de uurlijst op de site, niet de totale lijst waar je kan zoeken.
Matthias Reim niet leuk vindenquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:01 schreef datismijnmening het volgende:
Pfff ik ga even een uurtje overslaan denk ik, alleen Ilse is leuk
Jezus, jij post hier ook alleen maar naakt he?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wacht nog even Rappers Delight af, jeugdsentiment. En dan ga ik me aankleden en richting stad.
Dan moet je Matthias ook nog ff meepikkenquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wacht nog even Rappers Delight af, jeugdsentiment. En dan ga ik me aankleden en richting stad.
Net wel, ik had het daarvan gecopy'dquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de uurlijst is er ook niets mis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |