Ras-Fok!ker.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik durf mijn gordijnen niet te openen
Nèhquote:
Tuurlijk nietquote:
Journey kan ook nogquote:
Snel kamervragen stellenquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:19 schreef Szura het volgende:
Dit zullen PVV'ers niet zo'n leuke plaat vinden
Pizzaquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor mijn ontbijt:
Een pannekoekje met stroop, een stuk kerststol met appel en jam, beschuitje met hagelslag, croissantje met boter en een cracker met kaas.
Pics.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor mijn ontbijt:
Een pannekoekje met stroop, een stuk kerststol met appel en jam, beschuitje met hagelslag, croissantje met boter en een cracker met kaas.
Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor mijn ontbijt:
Henk en Ingridquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:21 schreef datismijnmening het volgende:
Jezus
wie stemt hier in godsnaam op
Massaal gestemd door fanbase gok ikquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:21 schreef datismijnmening het volgende:
Jezus
Dat vroeg ik me bij die nummers waarvoor jij zat te juichen ook al afquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:21 schreef datismijnmening het volgende:
Jezus
Dit is Toto.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:21 schreef Zorro het volgende:
Dance the night away
O wacht, dit is niet Van Halen
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:21 schreef datismijnmening het volgende:
Jezus
Oh goddank ik begon even aan mezelf te twijfelen.quote:
Niet Journey?quote:
Nee die zong bij Earth & Fire...quote:
Wat voor dans doe je hierop?quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Joh, veel leuker dan de Baseballs, hier kan ik wel op dansen hoor
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:22 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh goddank ik begon even aan mezelf te twijfelen.
En de Wind dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee die zong bij Earth & Fire...
Dat was Marga Bult toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |