Hier ook sneeuwquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:05 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
brabo's zijn de enigen met snil zo'n beetje op dit moment...
HEUJquote:
Sneuiauil?quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HEUJ
Ik ben Hagenees dus alles moet hier met een accent... Kankah zaui!
Blijft alleen niet echt liggenquote:
Wow.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:07 schreef Mutant01 het volgende:
Kutsneeuw. Zeker 5-10 cm in Rotterdam.
Poging gewaagd maar het lijkt inderdaad niet mogelijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zocht ook al het juiste woord maar die is er volgens mij niet
Je gaat mij toch niet wijsmaken dat het daar in 010 wel netjes blijft liggen allemaalquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:07 schreef Mutant01 het volgende:
Kutsneeuw. Zeker 5-10 cm in Rotterdam.
Jazekers.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet wijsmaken dat het daar in 010 wel netjes blijft liggen allemaal??
Zit in temperatuur nog wel een verschil tussen het direct aan de kust liggende Den Haag en het iets meer binnenlands gelegen Rotterdamquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet wijsmaken dat het daar in 010 wel netjes blijft liggen allemaal??
Beetjequote:
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Zit in temperatuur nog wel een verschil tussen het direct aan de kust liggende Den Haag en het iets meer binnenlands gelegen Rotterdam
Temperatuur loopt hier ook op. Dus ik denk niet dat we er de hele dag van kunnen genieten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Zit in temperatuur nog wel een verschil tussen het direct aan de kust liggende Den Haag en het iets meer binnenlands gelegen Rotterdam
Valt wel mee hoor. Er ligt bij mij (half uurtje metro buiten Rotterdam, ook zo'n 8 cm) en het is wel enigszins crispy. Maar zodra je de stappen achter je ziet, dan is het grijze drab. En in het park loop je door het water drab van mensen die daar gelopen hebben. En krijg je flinke plakken sneeuw op je hoofd die al uit de bomen vallen!quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarvoor moet je met de trein naar het Oosten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het maakt pas echt indruk bij 40-45 cm snil..
Er zou nog meer bij komen vandaag... maar het laat op zich wachten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:11 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Er ligt bij mij (half uurtje metro buiten Rotterdam, ook zo'n 8 cm) en het is wel enigszins crispy. Maar zodra je de stappen achter je ziet, dan is het grijze drab. En in het park loop je door het water drab van mensen die daar gelopen hebben. En krijg je flinke plakken sneeuw op je hoofd die al uit de bomen vallen!
Op schone stukken waar niemand gelopen heeft is het prima vertoeven. Tot het betrapt wordt en waterig wordt!
Met de NS die niet of maar deels rijdtquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daarvoor moet je met de trein naar het Oosten.
Als je goed kijkt naar de radarbeelden zie je het sneeuwgebied in het zuiden indraaien.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er zou nog meer bij komen vandaag... maar het laat op zich wachten.
Ja zie het. Hangt wel een hele grote boog om mijn gebied heen zegquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:13 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Als je goed kijkt naar de radarbeelden zie je het sneeuwgebied in het zuiden indraaien.
Dus naar NW?quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:13 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Als je goed kijkt naar de radarbeelden zie je het sneeuwgebied in het zuiden indraaien.
Valt wel mee toch? Aan de kustgebieden is het in de winter altijd warmer. En in het noorden valt geen sneeuw terwijl het zuiden een flink sneeuwdek heeft. Niets abnormaals dus.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:18 schreef Skwish het volgende:
Wat een temp verschillen aankomende nacht en morgen zeg
-1 in het noorden, -8 in limburg
Romantische lokatiequote:Op zaterdag 27 december 2014 10:20 schreef desbarts het volgende:
Breukelen
[ afbeelding ]
Met de trein nu richting Rotterdam
Ik ookquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:20 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Op de sneeuwradar woon ik precies in het gat waar geen sneeuw valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |