drank maakt meer kapot.....quote:
Om 2 uur sluit de tent, dus ze werden meteen erna eruit gegooidquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:41 schreef nipeng het volgende:
Zijn ze naar buiten geknuppeld door de ME?
Het zal je moeder zijnquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier is het woord 'chanant' voor uitgevonden toch?
Nee joh, het waren de seventiesquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:43 schreef Cee het volgende:
Zouden die mensen van Magna Carta bij het opnemen van het nummer zelf niet op een gegeven moment het idee hebben gehad dat genoeg genoeg is?
Ja het is me wel een beetje te lang. Dan heb ik liever Yours is no Disgrace van Yes.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:43 schreef Cee het volgende:
Zouden die mensen van Magna Carta bij het opnemen van het nummer zelf niet op een gegeven moment het idee hebben gehad dat genoeg genoeg is?
Ik vermoed dat die lichtelijk onder invloed waren.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:43 schreef Cee het volgende:
Drugs are bad mmmkayquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:43 schreef Cee het volgende:
Vannacht wel genot hoorquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ga zorgen dat ik om kwart voor 2 komende nacht weer klaar zit. Kijken of het dak er weer af gaat
Nee, die hadden daar middelen voor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:43 schreef Cee het volgende:
Succes gegarandeerdquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vannacht wel genot hoor
Tegen tweeën
1180 Lee Towers You'll Never Walk Alone
![]()
Mooi nummer maar niet van Lee Towers.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vannacht wel genot hoor
Tegen tweeën
![]()
Da's beter dan die kutcover van Gerryquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vannacht wel genot hoor
Tegen tweeën
![]()
LOL omgquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vannacht wel genot hoor
Tegen tweeën
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |