Je moet niks.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:35 schreef Fred_B het volgende:
Ik geloof dat ik dit niet zo goed vind als ik het zou moeten vinden.
Wat een draak van een nummer, dit. Werkt op m'n lachspieren.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:35 schreef Fred_B het volgende:
Ik geloof dat ik dit niet zo goed vind als ik het zou moeten vinden.
Doods?quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:38 schreef Homdeck het volgende:
nummer past wel goed bij de sfeer in dat café
ik vind het een grappig niemendalletje.. verrijkt het mijn leven? nou nee..quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit wel fijn moet ik heel eerlijk toegeven. Al is het vast teveel prog voor Doedezemaar en consorten
ja. en slaapverwekkend.quote:
Vannacht net voor 2 uur (net voor sluitingstijd daar) kwam Wham met Wake me up before you go-go. Ze stonden op de tafels te dansenquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:38 schreef Homdeck het volgende:
nummer past wel goed bij de sfeer in dat café
Dat geldt bij mij voor 95% van de top.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind het een grappig niemendalletje.. verrijkt het mijn leven? nou nee..
Whutquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vannacht net voor 2 uur (net voor sluitingstijd daar) kwam Wham met Wake me up before you go-go. Ze stonden op de tafels te dansen
Zeker 40plussers?quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vannacht net voor 2 uur (net voor sluitingstijd daar) kwam Wham met Wake me up before you go-go. Ze stonden op de tafels te dansen
Dat was legendarische televisie.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |